ضرورت بازسازی سد باطله شرکت کیان مس

به گزارش مجله سلو بلاگ، دادستان شهربابک بر بازسازی سد باطله شرکت کیان مس جوزم شهربابک به منظور جلوگیری از شکستگی مجدد آن و حفظ سلامتی مردم منطقه تأکید کرد.

ضرورت بازسازی سد باطله شرکت کیان مس

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگار، با توجه به اینکه طی سال گذشته، شکسته شدن سد باطله شرکت کیان مس جوزم شهربابک، سبب جاری شدن باطله ها در امتداد رودخانه به طول حدود سه کیلومتر و آلودگی بستر رودخانه و محیط زیست منطقه شده بود، دادستان شهربابک برای جلوگیری از احتمال شکستگی مجدد این سد و حفظ سلامتی مردم منطقه، به مدیر عامل شرکت کیان مس جوزم، به منظور ساماندهی و ساخت سد باطله طبق اصول مهندسی با اخذ مجوز از شرکت آب منطقه ای و رعایت شرایط زیست محیطی در بازه زمانی یک ماه آینده، دستور فوری داد.

علیرضا مظفری دادستان شهربابک در حاشیه بازدید از سد باطله شرکت کیان مس جوزم به همراه بوستانی مدیر امورمنابع آب شهربابک، شمس الدینی رئیس اداره محیط زیست و کارشناس فنی اداره محیط زیست این شهرستان بیان داشت: همه ما باید تمامی کوشش خود را برای اشتغالزایی و جذب نیرو در برطرف معضل بیکاری داشته باشیم، اما فراوری و صنعت نباید سبب صدمه و آسیب رساندن به سلامتی مردم گردد.

او اضافه نمود: با همه متخلفان کوچک و دانه درشت به شدت و با تمام قوا برخورد قانونی می گردد.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 17029

به "ضرورت بازسازی سد باطله شرکت کیان مس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت بازسازی سد باطله شرکت کیان مس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید