ضریب نفوذ بیمه سلامت در لرستان خوب است

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: ضریب نفوذ مرتبط با بیمه سلامت در استان عدد خوبی است.

ضریب نفوذ بیمه سلامت در لرستان خوب است

محمود ثمینی، هشتم آبان ماه در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت لرستان، ضمن تبریک هفته بیمه سلامت اضافه کرد: آن چیزی که در حال حاضر مهم، ضروری و نیاز مردم بوده، این است که افراد به یکی از انواع بیمه هایی که در کشور وجود دارد متصل شوند و در این راستا آسان ترین و دولتی ترین خدمت بیمه ای توسط بیمه سلامت صورت می گیرد.

وی با اشاره به اقدامات خوب اداره کل بیمه سلامت لرستان، ادامه داد: سالیان گذشته و حال در راستای تامین زیرساخت های بیمه سلامت، تجهیز و خرید زمین برای خانه دار شدن ادارات شهرستان ها اقدامات خوبی اجرا شده است.

ثمینی بیان نمود: خدمات الکترونیک روز به روز در دنیا به لحاظ پزشکی و بیمه ای در حال پیشرفت بوده که در این راستا لازم است تمام تلاش های خود را به کار گیریم و خدماتی که دولت برای رفاه و آسایش مردم ارائه و یارانه ای که در قالب بیمه و سایر پرداخت می کند به شکل مطلوبی به دست آنها برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به طرح نسخه پیچی و نسخه نویسی الکترونیک در استان، شرح داد: این طرح به خوبی اجرا شده و می تواند از اشتباهات نوشتاری و خواندن نسخ در داروخانه ها جلوگیری کند. خطای نسخه خوانی باعث افزایش و تشدید بیماری می شود.

وی با بیان اینکه همواره لرستان در آغاز طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک پیشرو بوده است، اضافه کرد: هر مدیرکلی با هر روشی که برای جذب اعتبارات ملی در جهت ارتقاء سطح استان و خدمات به مردم تلاش می کند از نگاه ما پیروز است که خوشبختانه مدیرکل بیمه سلامت لرستان در جذب اعتبارات ملی تلاش های خوبی داشته و اقدامات آن قابل تقدیر است.

ثمینی اظهار کرد: سلامت مردم با هیچ چیز قابل معاوضه نیست و باید هر کار و اقدامی می توانیم برای این مهم انجام دهیم؛ خیلی از مواقع مردم اگر خدمات بیمه ای برای آنها وجود نداشته باشد کار درمان کامل برایشان سخت می شود.

او ادامه داد: به دلیل ضعف و عدم تمکن مالی خیلی از افراد نمی توانند به پزشکان مراجعه کنند و رفاه اجتماعی که بیمه سلامت یکی از شاخه های آن است می تواند به عنوان نقش مکمل در رابطه با مسئله مراجعات، شناسایی و درمان به کمک بیاید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: با توجه به آمار اعلام شده ضریب نفوذ مرتبط با بیمه سلامت در استان عدد خوبی است،همچنین پیشرفت و تعداد افراد تحت پوشش در سالیان گذشته افزایش پیدا کرده و این خبر نویدبخش خوبی است.

وی اضافه کرد: تلاش شود در لرستان همه مردم دسترسی به بیمه و خدمات بیمه ای داشته باشند و امیدواریم همه لرستانیها تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته و کمک قابل توجهی به امر سلامت و زندگی آنان شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 24096

به "ضریب نفوذ بیمه سلامت در لرستان خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضریب نفوذ بیمه سلامت در لرستان خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید