طرح بتا به منظور شناسایی مسائل اجتماعی دانشجویان دانشگاه زنجان اجرا می شود

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه زنجان گفت: طرحی با عنوان بتا راه اندازی کردیم و یک کمیته مشاوره ای برای شناسایی و درمان دانشجویانی است که با مسائل اجتماعی دست و پنجه نرم می کنند.

طرح بتا به منظور شناسایی مسائل اجتماعی دانشجویان دانشگاه زنجان اجرا می شود

ابراهیمی، رئیس مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه زنجان در خصوص استقبال دانشجویان از طرح پایش سلامت گفت: با وجود پیگیری فراوان، در حاضر تنها 69 نفر از دانشجویان در این طرح ثبت نام کردند. در این میان به مسائل نادر چندانی برنخوردیم. عمده مسائل و معضلات پیش آمده در بین دانشجویان، تغییرات اعتقادی و بنیادی است.

وی ادامه داد: عمده مسائل روحی دانشجویان، شکست عاطفی است. امسال با دانشجویان ورودی جدید و والدین آن ها کارگاه های مشاوره ای به صورت جداگانه برگزار کردیم. بخش همیاران سلامت را در دانشگاه پیاده کرده ایم.

ابراهیمی اضافه نمود: طرحی تحت عنوان بتا در بین اساتید و کارکنان راه اندازی کردیم که در واقع یک کمیته مشاوره ای برای شناسایی و درمان دانشجویانی است که با مسائل اجتماعی دست و پنجه نرم می کنند.

وی ادامه داد: همچنین طرحی با عنوان وضعیت تحصیلی برای دانشجویان با افت تحصیلی، یکبار مشروطی و دو بار مشروطی در نظرگرفته ایم. در این طرح قبل از هرگونه برخوردی با دانشجو، از طریق مشاوران به مسائل آنان می پردازیم. به طور کل مسائل شخصی درصد خیلی زیادی از ضعف های درسی دانشجویان را شامل می شود.

ابراهیمی در سرانجام گفت: طرح های متفاوتی را برای ارتباط موثر با دانشجویان، به منظور بهبود شرایط روحی و روانی آنان راه اندازی کردیم و در فکر ایجاد ارتباط هرچه بیشتر با دانشجویان هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 10189

به "طرح بتا به منظور شناسایی مسائل اجتماعی دانشجویان دانشگاه زنجان اجرا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح بتا به منظور شناسایی مسائل اجتماعی دانشجویان دانشگاه زنجان اجرا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید