فائزه رفیعی: حریفم به امتیاز 14 رسید، نا امید شدم

به گزارش مجله سلو بلاگ، پرونده بازیهای آسیایی برای بانوی سابریست بسته شد و از این بازی ها فقط کوله باری از تجربه باقی ماند.

فائزه رفیعی: حریفم به امتیاز 14 رسید، نا امید شدم

به گزارش خبرنگاران،مهدیه دریابیگی - خیلی زود سالن را ترک می نماید. صعود از مرحله مقدماتی امید فائزه را برای کسب موفقیت زیاد کرد، اما باخت به حریف چینی امیدهای فائزه را از بین برد و بانوی سابریست ایران در نخستین تجربه رقابت آسیایی اش وداع زود هنگامی با بازی های آسیایی داشت و در نهایت مغموم، سالن شمشیربازی را ترک کرد. البته آنهایی که بازی را فقط از تلویزیون تماشا می کردند متوجه نشدند پشت این قاب، شمشیربازان دیگر برای تشویق فائزه و نجمه (دیگر بانوی ایرانی) سالن را روی سرشان گذاشته بودند، اما حتی همین تشویق ها هم نتوانست رفیعی را به آنچه در رویایش بود، برساند.

تلاشش را کرد اما نتوانست از مرحله یک شانزدهم صعود کند و همین موضوع خیلی بیشتر از چیزی که قابل پیش بینی بود، فائزه را به هم ریخت. دوستانش گفتند توان صحبت کردن ندارد، اما دقایقی بعد از مسابقه در سالن گرم، از حال و هوایش می گوید.

فائزه به سالن تمرین رفته. سالنی که در زیر زمین مسابقات است. همه مشغولند، صدای جیغشان گوش آدم را کر می نماید. کمی غفلت کنی شمشیرهایی که برای رقیب بالا برده اند به سر و صورتت می خورد. سالن پیچ در پپچ که تمام شمشیربازان در حال تمرین هستند. رفیعی گوشه ای نشسته و مغموم است. در این شرایط سعی می کنی احساسش را درک کنی. در حال جمع کردن وسائلش است اما با همان حال و هوا سعی می نماید پاسخ سوالات را بدهد. فائزه چرا باختی؟ رفیعی پاسخ می دهد: حریفم به امتیاز 14 که رسید دیگر امیدم را از دست دادم و باختم. برای دریافت مدال آمده بودی یا کسب تجربه؟ فائزه خنده تلخی می نماید: مسلم است هر ورزشکاری که به این رقابت ها می آید به دریافت مدال فکر می نماید، اما من نخستین تجربه آسیایی ام بود، نداشتن تجربه هم تاثیر داشت.

به نظر می رسد وقتی نجمه باخت تو هم روحیه ات را از دست می اینطور نبود؟ رفیعی پاسخ می دهد:نه، من اصلا متوجه باخت نجمه نشدم. فقط خودم به هم ریختم. همانطور که گفتم امتیاز 14 را که حریفم گرفت من امیدم را از دست دادم.حرف هایش که به خاتمه می رسد کاملا با حالتی ناامید و مغموم وسائل خود را جمع میکند. یعنی برای فائزه رفیعی که نخستین تجربه آسیایی اش است همه چیز تمام گردیده، پرونده بازی ها بسته شد و شاید سالنی که تجربه تلخ شکست را در ذهن او تازه می نماید، به همان اندازه هم بتواند سرآغاز تجربه تازه برای او باشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 31 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 198

به "فائزه رفیعی: حریفم به امتیاز 14 رسید، نا امید شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فائزه رفیعی: حریفم به امتیاز 14 رسید، نا امید شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید