فهرست فروشگاه ها و مشاغل فعال در روزهای کرونایی تهران

به گزارش مجله سلو بلاگ، معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با تاکید بر تعطیلی مراکز تجاری در سطح استان تهران تا پایان روز 13 فروردین ماه گفت: مراکز خدماتی از جمله پمپ بنزین ها، داروخانه ها، بازارهای میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای و نانوایی ها، سوپرمارکت ها و فروشگاه های گوشت، مرغ، ماهی و پروتئین در این ایام فعالیت می کنند.

فهرست فروشگاه ها و مشاغل فعال در روزهای کرونایی تهران

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، حمیدرضا گودرزی گفت: امروز جلسه با اصناف در مورد شرایط فعالیت مراکز تجاری و خدماتی برگزار گشت و مقرر شد پمپ بنزین ها، داروخانه ها، بازارهای میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای و نانوایی ها که مایحتاج مردم را تامین کنند و تعمیرگاه های خودرو، سوپرمارکت ها و فروشگاه های گوشت، مرغ، ماهی و پروتئین همچون گذشته به فعالیت خود ادامه دهند و سایر مراکز تجاری تا خاتمه روز 13 فروردین تعطیل باشند.

وی افزود: در این ایام ورود به پارک ها مانعی ندارد اما به سبب لزوم رعایت نکات بهداشتی و عدم تجمع غیرضروری، ورزش های همگانی در پارک ها انجام نخواهد شد.

این مسئول تاکید کرد: مایحتاج و اقلام مورد نیاز شهروندان برای 6 ماه آینده ذخیره سازی شده و در تامین کالا هیچ مسئله ای وجود ندارد و شهروندان نباید نگرانی داشته باشند.

گودرزی همچنین تاکید کرد که تصمیمات اتخاذ شده تا خاتمه 13 فروردین ماه پابرجاست و تصمیمات مورد نیاز پس از این تاریخ اتخاذ و به اطلاع عموم شهروندان می رسد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 14253

به "فهرست فروشگاه ها و مشاغل فعال در روزهای کرونایی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست فروشگاه ها و مشاغل فعال در روزهای کرونایی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید