فکری: امیدوارم فردا فارغ از مسائل فوتبال ایران بازی خوبی را ببینیم، غلامی مقابل شهر خودرو ما را همراهی میکند

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرمربی تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد، ملاقات فردای این تیم مقابل شهر خودروی مشهد فارغ از مسائل فوتبال ایران خوب و جذاب باشد.

فکری: امیدوارم فردا فارغ از مسائل فوتبال ایران بازی خوبی را ببینیم، غلامی مقابل شهر خودرو ما را همراهی میکند

به گزارش خبرنگاران، محمود فکری در نشست خبری پیش از ملاقات استقلال مقابل شهر خودرو گفت: شادم در مشهد هستم، چرا که سعادتی شد که هم به زیارت برویم و هم فردا با دوستان و هم بازی های سابق مان روبه رو شویم. ان شاءالله بازی خوبی گردد و فارغ از مشکلاتی که متأسفانه در فوتبال ایران هست، فوتبال خوبی را ببینیم. امیدوارم هر تیمی که از موقعیت هایش بهتر استفاده کند، امتیاز بگیرد و برنده گردد.

وی در خصوص مصدوم و محرومان تیمش برای بازی فردا توضیح داد: مثل بازی قبل مصدوم داریم که همان تعداد قبلی هستند. محروم اما نداریم. امیدوارم بازیکنان جایگزین روز خوب شان باشد و دست پر از زمین خارج شوند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره شرایط مصدومیت عارف غلامی هم گفت: عارف مشکل خاصی ندارد و فرایند درمانی اش تا فردا ادامه خواهد داشت تا بتواند در نهایت به ما یاری کند.

فکری راجع به کنار گذاشتن فرشید اسماعیلی از ترکیب تیمش به دلیل مسئله انضباطی گفت: اگر سؤالی درباره بازی داشته باشید، ممنون می شوم. باشگاه ما استقلال است و حواشی اش زیاد. متأسفانه سؤالات هم حاشیه ای است. اگر سؤال درباره بازی داشته باشید، شاد می شویم!

وی درباره لغو بازی پرسپولیس - ذوب آهن و اینکه گفته شده بود تا قبل از دربی باید تعداد بازی های دو تیم برابر باشد، یادآور شد: هفته قبل در این باره شرح دادم. سهیل مهدی گفت تا قبل از دربی بازی های عقب افتاده پرسپولیس برگزار می شوند تا دو تیم با تعداد بازی برابر به مصاف هم بفرایند و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 26284

به "فکری: امیدوارم فردا فارغ از مسائل فوتبال ایران بازی خوبی را ببینیم، غلامی مقابل شهر خودرو ما را همراهی میکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: امیدوارم فردا فارغ از مسائل فوتبال ایران بازی خوبی را ببینیم، غلامی مقابل شهر خودرو ما را همراهی میکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید