قیمت خانه&zwnjهای کرج 15 تا 20 درصد ارزان شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، قفل شدن بازار مسکن فرایند رو به رشد قیمت خانه در حاشیه های تهران را به نوعی متوقف نموده است. به گفته رئیس اتحادیه املاک کرج، رشد قیمت مسکن در املاک کرج متوقف و قیمت خانه ها در این استان بین 15 تا 20 درصد ارزان شده است.

قیمت خانه&zwnjهای کرج 15 تا 20 درصد ارزان شد

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

در این باره دنیای اقتصاد هم از ترافیک خروج از بازار مسکن خبر داده بود. در بخشی از این گزارش آمده است: مهم ترین تغییر رصد شده در 15 روز اول آبان ماه در بازار معاملات مسکن، کاهش متوسط 15 درصدی قیمت های پیشنهادی فروش مسکن اعلام شده از سوی مالکان بود.

ماه گذشته تحت تاثیر کاهش ریسک غیراقتصادی و انتظارات تورمی و همچنین ریزش قیمت در بازارهای موازی مسکن، تورم ملکی در پایتخت سکته کرد. میانگین قیمت مسکن در داده های اولیه، رشد حدود سه درصدی نسبت به مهر را نشان می دهد که کمترین رشد قیمت از اردیبهشت ماه است.

رئیس اتحادیه املاک کرج درباره شرایط بازار به خبرنگاران گفت: شرایط بازار راکد است و قیمت ها بی رویه گران شده بود اما حالا خریدار نیست و قیمت خانه های کرج ارزان شده است.

محمد قمی اظهار کرد: فعلا فایل فروش خانه افزایش پیدا نموده است اما خریداری نیست. اکنون متوسط قیمت مسکن هفت میلیون تومان است و تهرانی ها به دلیل اینکه گرمدره به تهران نزدیک است بیشتر در این منطقه سرمایه گذاری کردند و خواستار معامله در این منطقه هستند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 26118

به "قیمت خانه&zwnjهای کرج 15 تا 20 درصد ارزان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت خانه&zwnjهای کرج 15 تا 20 درصد ارزان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید