لزوم بهینه سازی مصرف برق برای عبور از پیک تابستانی

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیر عامل شرکت توزیع نیـروی برق استان اردبیـل گفت:برای گذر پیروز از پیک مصرف تابستان 1400، راهی جز بهینه سازی مصرف برق نداریم.

لزوم بهینه سازی مصرف برق برای عبور از پیک تابستانی

به گزارش خبرنگاران اردبیل قدیمی که جلسه هم اندیشی با مدیر کل صدا و سیمای استان اردبیل سخن می گفت با بیان اینکه افزایش بی رویه مصرف منابع انرژی یک مساله ملی است و همه سازمان های مرتبط باید در زمینه بهینه سازی مصرف برق در کشور احساس مسئولیت نمایند تاکید نمود: راهی جز همکاری مردم و دستگاه های اجرایی و بهینه سازی مصرف برق نداریم.

وی اضافه کرد: در طول سال حدود 300 ساعت پیک بار بحرانی مصرف برق داریم که با استفاده از راه حل های مدیریت مصرف، وهمکاری مردم می توانیم ازاین ساعات بحرانی بویژه در فصل تابستان عبور موفقی داشته باشیم.

قدیمی با اشاره به نقش مهم رسانه هابویژه جمله صداوسیما در فرهنگ سازی مصرف بهینه برق گفت: با توجه به شرایط اقلیمی کشور، آغاز زود هنگام گرما در کشور و کاهش بارندگی، لازم است که تغییر رفتار مصرف برق در جامعه مورد توجه قرار گیرد و در این ارتباط رسانه استانی می تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

دراین نشست ملا احمدی مدیرکل صدا و سیمای استان، نیز با بیان اهمیت انرژی برق در رشد، توسعه ورفاه جامعه بر آمادگی رسانه استانی برای تبیین اقدامات اجرا شده در جهت توسعه صنعت برق استان و فرهنگ سازی مصرف بهینه برق تاکید نمود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 32444

به "لزوم بهینه سازی مصرف برق برای عبور از پیک تابستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم بهینه سازی مصرف برق برای عبور از پیک تابستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید