لیگ برتر انگلیس، پیروزی برایتون در خانه استون ویلا در شب نیمکت نشینی جهانبخش

به گزارش مجله سلو بلاگ، شاگردان گراهام پاتر در هفته نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس پیروز به کسب یک پیروزی خارج از خانه ارزشمند شدند.

لیگ برتر انگلیس، پیروزی برایتون در خانه استون ویلا در شب نیمکت نشینی جهانبخش

جهت دریافت خدمات ساخت ویلای مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های هفته نهم لیگ برتر انگلیس، امشب (شنبه) تیم فوتبال برایتون میهمان استون ویلا بود و پیروز شد میزبانش را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

در این بازی که علیرضا دنیابخش از ابتدا تا انتها مسابقه نیمکت نشین بود، دنی ولبک در دقیقه 12 و سولی مارش در دقیقه 56 برای برایتون و ازری کنسا در دقیقه 47 برای استون ویلا گلزنی کردند. طریق لامپتی هافبک برایتون در دقیقه 1+90 با دریافت کارت قرمز اخراج شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

با این نتیجه استون ویلا متحمل سومین باختش شد و با 15 امتیاز در رده ششم باقی ماند. برایتون هم با کسب دومین پیروزی اش 9 امتیازی و به رده شانزدهم صعود کرد.

امشب دو بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس برگزار می گردد که در نخستین بازی از ساعت 21 به وقت تهران تاتنهام میزبان منچسترسیتی خواهد بود. از ساعت 23:30 نیز منچستریونایتد از وست بروموویچ پذیرایی می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 24645

به "لیگ برتر انگلیس، پیروزی برایتون در خانه استون ویلا در شب نیمکت نشینی جهانبخش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، پیروزی برایتون در خانه استون ویلا در شب نیمکت نشینی جهانبخش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید