محسن هاشمی: انتخابات 1400 با این اوضاع، سوپرمن می خواهد

به گزارش مجله سلو بلاگ، محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی که نام او در میان نامزد های احتمالی انتخابات ریاست جمهوری 1400 مطرح در رسانه ها مطرح می شود، در گفت وگو با رادیو تهران به این حدس ها واکنش نشان داد.

محسن هاشمی: انتخابات 1400 با این اوضاع، سوپرمن می خواهد

وی در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات 1400 کاندیدا می شود، گفت: علاقه ای به این کار ندارم. با وضعیتی که الان هست فکر نمی کنم هیچ عاقلی کاندیدا شود. شرایط کشور بسیار سخت است و کسی که خود را کاندیدا می کند به قول غربی ها باید سوپرمن باشد.

رئیس شورای شهر تهران درباره برآورد هایی که از سوی برخی فعالان سیاسی اصلاح طلب مبنی بر کاندیداتوری وی مطرح شده است، گفت: برخی ها لطف داشتند به بنده و آنهم به دلیل فعالیت های ابوی در سال های گذشته بود که یک نگاهی به من داشتند، ولی من هیچوقت چنین چیزی را مدنظر قرار نداده ام.

هاشمی در واکنش به اینکه برخی ها هستند که در دقایق پایانی زمان ثبت نام به یکباره احساس برای کاندیداتوری در انتخابات احساس تکلیف می کنند، شرح داد: بله این هم پیش می آید. به هر حال برخی ها هستند که طرفدارانشان به آن ها فشار می آورند و ما که چندین انتخابات را برگزار کردیم، دیدیم که چگونه به آن ها فشار می آوردند و می گویند که هیچ راهی جز حضور آن ها نیست.

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران همچنین در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است شما نیز تحت تاثیر اینگونه فشار ها قرار بگیرد؟ گفت: امیدوارم که بنده گول نخورم و نیایم.

منبع: فرارو
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 23469

به "محسن هاشمی: انتخابات 1400 با این اوضاع، سوپرمن می خواهد" امتیاز دهید

1 کاربر به "محسن هاشمی: انتخابات 1400 با این اوضاع، سوپرمن می خواهد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن هاشمی: انتخابات 1400 با این اوضاع، سوپرمن می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید