محمد دایی: سه سال است می گویم زرگر داور نیست، رادوشوویچ را آوردند تا گنده بازی درآورد

به گزارش مجله سلو بلاگ، مربی سایپا می گوید داور بازی او و تیم هایش لج نموده است.

محمد دایی: سه سال است می گویم زرگر داور نیست، رادوشوویچ را آوردند تا گنده بازی درآورد

به گزارش خبرنگاران، محمد دایی، مربی سایپا که در اواخر دیدار این تیم مقابل پرسپولیس که با تساوی یک بر یک به انتها رسید، از کنار زمین اخراج شد، درباره دلایل اخراج شدنش و قضاوت زرگر در این دیدار اظهار کرد: من مطمئنم که زرگر با تیم های ما و خود من لج دارد. من نفهمیدم که چرا اخراج شدم چون شرایطم طوری بود که نمی توانستم از روی نیمکت تکان بخورم. او مطمئنا از جای دیگر ناراحت است. او اصل اولیه داوری که شجاعت و عدالت است را ندارد. زرگر معین نماینده نتیجه بازی بود. دفاع چپ پرسپولیس سه بار باید کارت می گرفت که کارت نداد. دو پنالتی 100 درصد برای ما نگرفت.

او اضافه کرد: من یک سوال از شما دارم. اگر جای سیدجلال که رفیق خوب من است، فرد دیگری به داور کنار به آن شکل اعتراض می کرد، مطمئنا 10 ثانیه هم فرصت پیدا نمی کرد و اخراج می شد ولی متاسفانه خیلی چیزها را مدارا و مماشات می نمایند. من این را می گویم که سه سال است که او به درد داوری نمی خورد. مطمئن باشید که او با غرض داوری می نماید و عدالت و شجاعت کافی را ندارد. من متاسفم که به جای برخورد با داور با مربی و بازیکن برخورد می نمایند. من می دانم که به خاطر این صحبت ها با من برخورد می گردد اما باید حقانیت فوتبال را بگویم. اگر قرار است که پرسپولیس هرطور شده قهرمان گردد که کاری ندارد. بگویید باقی تیم ها کنار بکشند.

مربی سایپا درباره درگیری های پس از این بازی شرح داد: من از آقای شجاع که پسر خوبی است انتظار نداشتم که فحش های آنچنانی بدهد. آقایان کمیته انضباطی ببینند که ماجرا چیست. بازیکن ما بعد از گل باید گریه می کرد؟ دقیقه 89 جلوی پرسپولیس، جلوی این تعداد تماشاگر، آن هم با داوری بد بازی، وقتی گل بزنیم باید زانوی غم بغل بگیریم تا آقایان ناراحت نشوند. بازیکنان پرسپولیس هم جلوی السد چطور خوشحالی گل کردند؟

دایی درباره اینکه گفته می گردد سلیمانی تماشاگران را تهییج نموده، گفت: کدام تماشاگران؟ مگر ما تماشاگر داشتیم؟ نباید بعد از گل خوشحالی کند؟ او حق طبیعی اش است و وقتی مقابل فینالیست آسیا که قهرمان آسیا هم می گردد، گل زده چرا نباید خوشحالی کند؟ چرا وقتی بازیکن ما گل زده باید فحش خواهر مادر بشنود؟

او درباره رادوشوویچ که علی دایی به او لقب بزن بهادر داد گفت: بزن بهادر که نه، زور بازو آوردند. او را آوردند و روی نیمکت نشاندند که موقع این ماجراها گنده بازی درآوردند. یک بار هم شما دقیقه 88 گل بخورید، چه می گردد؟ باید فحش خواهر مادر بخوریم؟ داور، فدراسیون و تماشاگران که با شما بودند، ما هم تیمی هستیم که بودجه و بازیکن کافی نداریم باید حتما مقابل شما ببازیم؟

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1515

به "محمد دایی: سه سال است می گویم زرگر داور نیست، رادوشوویچ را آوردند تا گنده بازی درآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد دایی: سه سال است می گویم زرگر داور نیست، رادوشوویچ را آوردند تا گنده بازی درآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید