مخالفت یونایتد با معاوضه پوگبا و نیمار

به گزارش مجله سلو بلاگ، شیاطین سرخ پیشنهاد پاری سن ژرمن برای معاوضه پل پوگبا با نیمار را بدلیل دستمزد بالای ستاره برزیلی پاریسی ها رد کردند.

مخالفت یونایتد با معاوضه پوگبا و نیمار

مخالفت یونایتد با معاوضه پوگبا و نیمار

دو ستاره گرانقیمت فوتبال دنیا یعنی نیمار و پل پوگبا وضعیت نامشخصی در خصوص فصل بعد دارند و احتمال بالایی در خصوص جدایی هر دو بازیکن از تیم هایشان وجود دارد.

نشریه انگلیسی ایندپندنت مدعی شد باشگاه پاری سن ژرمن به یونایتد پیشنهاد داده نیمار را با پل پوگبا، هافبک فرانسوی و 26 ساله شیاطین سرخ معاوضه کند که البته این پیشنهاد از سوی باشگاه انگلیسی رد شده که دلیل آن نیز دستمزد بالای نیمار و عدم توانایی یونایتد در پرداخت این مبلغ بوده است.

علیرغم تمایل رئال مادرید، به نظر می رسد یوونتوس شانس بیشتری برای خرید پل پوگبا دارد و نشریات ایتالیایی دیروز خبر از تماس این بازیکن با مائوریتسیو ساری، سرمربی جدید بیانکونری و دادن پاسخ مثبت وی برای انتقال به تورین بوده اند.

همچنین اخبار زیادی در خصوص احتمال بازگشت نیمار به لالیگا منتشر شده و مصاحبه اخیر ناصر الخلیفی نیز نشان داد باشگاه پاری سن ژرمن مسئله ای برای فروش ستاره برزیلی خود ندارد. هم بارسلونا و هم رئال مادرید هر دو خواستار جذب نیمار هستند اما به نظر می رسد با توجه به علاقه شخصی خود نیمار، بارسا از شانس بیشتری برای انتقال وی برخوردار باشد و ممکن است ستاره برزیلی بعد از 2 سال دوباره راهی نوکمپ گردد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 5879

به "مخالفت یونایتد با معاوضه پوگبا و نیمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت یونایتد با معاوضه پوگبا و نیمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید