مفیدترین و کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی 2020 کدام است ؟

به گزارش مجله سلو بلاگ، اگر قصد دارید که مردم و مخاطبتان تبلیغات شما را ببینند، باید به دنبال هدیه ای باشید که در ذهن مخاطب ماندگار باشد. یکی از کارهایی که این روزها برای جذب بیشتر مشتری استفاده می گردد، اهدای هدایای تبلیغاتی می باشد.

مفیدترین و کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی 2020 کدام است ؟

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ a3 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب کار بسیار مسئله ای می باشد. به این دلیل که محصولات متنوع و زیادی در بازار موجود است که انتخاب را برای شما مشکل می نماید؛ بنابراین باید به دنبال یک هدیه تبلیغاتی مناسب باشید. هدیه تبلیغاتی مناسب باید کاربردی و مفید باشد و به درد مخاطب شما بخورد. در غیر این صورت ممکن است پس از مدتی استفاده آن را دور بیندازد. اگر شما هم به دنبال هدایای تبلیغاتی مفید هستید تا بدرد کار و زندگی شخصی مخاطبتان بخورد، ما در این راه به شما یاری خواهیم کرد تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه این مقاله، شمارا با 10 هدیه تبلیغاتی مفید سال 2020 آشنا خواهیم کرد. خواندن ادامه این مقاله را از دست ندهید.

نکات مهم هنگام انتخاب هدیه تبلیغاتی مفید و کاربردی

بعضی کارهای تبلیغاتی مانند چاپ تراکت، چاپ کارت ویزیت، بیلبورد و … اگرچه برای معرفی و شناخت یک برند استفاده می گردد، اما ماندگاری بالایی ندارد؛ بنابراین تأثیر آن ها در برابر هدایای تبلیغاتی مفید بسیار کمتر است. اگر هدیه تبلیغاتی شما کاربردی و مفید باشد، این محصول مادام العمر همراه مخاطب شما خواهد بود و شمارا همواره به یاد خواهد داشت. در این میان انتخاب هدیه تبلیغاتی مفید بسیار اهمیت دارد؛ بنابراین بهتر است که برای انتخاب هدیه تبلیغاتی مفید به نکات زیر توجه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید:

قدم اول: بهتر است که هدف تبلیغ خود را تعیین کنید و طبق آن هدیه مناسب را خریداری کنید.

قدم دوم: بودجه و مقدار هزینه ای که در نظر گرفته اید، دست شمارا در انتخاب هدیه تبلیغاتی مفید باز نگه می دارد.

قدم سوم: کاربردی بودن هدیه، برای مخاطب شما بسیار حائز اهمیت است. مثلاً برای دفاتر بیمه، جلد مدارک تبلیغاتی و جاکارتی تبلیغاتی و برای آکادمی ها، لیوان، ست رومیزی، اتوماتیک، ساعت و … پیشنهاد می گردد.

معرفی هدایای تبلیغاتی مفید برای سال 2020 میلادی

هدیه تبلیغاتی نمادی از برند شرکت شما می باشد؛ بنابراین انتخاب هدیه و محصول تبلیغاتی بسیار مهم است. به این دلیل که برند شمارا در ذهن مخاطب ماندگار می نماید. هدایای تبلیغاتی بسیار در بازار موجود است که ممکن است شمارا سردرگم کند. ما در این بخش به معرفی 10 محصول تبلیغاتی مفید و اثربخش پرداخته ایم.

اتوماتیک تبلیغاتی

یکی از ارزان ترین و اثربخش ترین هدایای تبلیغاتی مفید، اتوماتیک تبلیغاتی می باشد. شما می توانید این محصول را در شکل های مختلف مانند اتوماتیک تبلیغاتی پلاستیکی، اتوماتیک فلزی، اتوماتیک تاچ، روان نویس، اتود تبلیغاتی و … به مخاطبتان هدیه بدهید. همچنین می توانید برای زیبایی هرچه بیشتر این محصولات، آن را به همراه یک جعبه اتوماتیک زیبا و شیک تهیه فرمایید.

ساعت تبلیغاتی

مخاطب همواره برای برنامه ریزی روزانه خود به ساعت احتیاج دارد؛ بنابراین اگر به دنبال یکی از کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی هستید، ساعت تبلیغاتی را به شما پیشنهاد می دهیم. شما می توانید این هدیه تبلیغاتی مفید را در مدل های مختلفی مانند ساعت دیواری، ساعت رومیزی و ساعت مچی به مخاطبان خود هدیه بدهید.

مگنت تبلیغاتی

مگنت های تبلیغاتی به دلیل کاربردی بودن و دور ریز کمتر مورد استقبال بسیار زیادی از مخاطبان قرار خواهد گرفت. مگنت های تبلیغاتی را می توانید با توجه به رده سنی مخاطبتان تهیه کنید. ازجمله این موارد می توان به مگنت تبلیغاتی درسی، مگنت آهن ربایی یخچالی و … اشاره نمود.

آفتاب گیر تبلیغاتی

اگر می خواهید که با هزینه اندک، برند شرکت شما تبلیغات گسترده ای داشته باشد، آفتاب گیر تبلیغاتی را به شما پیشنهاد می دهیم. این هدیه تبلیغاتی مفید به صورت یک تابلوی تبلیغاتی بر روی شیشه اتومبیل نصب می گردد و نگاه افراد را به تبلیغات برند شما جذب می نماید.

ساک دستی تبلیغاتی

امروزه بسیاری از افراد از ساک های پارچه ای به جای نایلون های پلاستیکی استفاده می نمایند؛ بنابراین ساک های دستی می تواند یک گزینه مناسب برای تبلیغات مفید برند شرکت شما باشد. ساک های دستی انواع مختلفی دارد. شما می توانید این هدیه تبلیغاتی مفید را به صورت ساک دستی پارچه سوزنی، ساک های دستی دسته دار، کاست دار، ساک دستی آماده و … تهیه فرمایید.

ماگ تبلیغاتی

لیوان ها همواره یکی از بهترین گزینه ها برای هدایای تبلیغاتی می باشد. این محصول کاربردی را می توان با توجه به بودجه خود و به صورت های مختلف مانند لیوان سرامیکی، لیوان پلاستیکی، زیرلیوانی تبلیغاتی، فلاکس تبلیغاتی، لیوان مسافرتی و … خریداری کنید.

کتاب

اگر به دنبال یک هدیه مادام العمر برای مخاطبان و مشتریان خود هستید، کتاب را به شما پیشنهاد می دهیم. ارزش معنوی کتاب بسیار بالا بوده و می توان به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مفید از آن استفاده کرد. مثلاً می توانید برای هدیه تبلیغاتی نوروزی، کتاب را به مخاطبان خاص خود هدیه دهید. برای انتخاب کتاب بهتر است به گروه هدف خود توجه کنید. به عنوان مثال برای مدیران شرکت ها می توانید کتاب های مدیریتی را هدیه دهید و یا برای گروه سنی جوان کتاب های صوتی را به عنوان هدیه تبلیغاتی مفید بهره ببرید.

پوشه و پاکت تبلیغاتی

پوشه ها و پاکت های تبلیغاتی یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی مفید می باشد. شما می توانید با صرف هزینه کم، تبلیغات گسترده ای انجام دهید تا همواره در ذهن ها ماندگار بمانید. کاربرد این پوشه ها گسترده بوده و از آن می توان در آکادمی ها، اداره ها، مدارس، بیمارستان ها، بنگاه های املاک استفاده کرد.

وسایل الکترونیکی

امروزه تمامی افراد با وسایل الکترونیکی سروکار دارند؛ بنابراین وسایل الکترونیکی می تواند یک نماینده خوبی از شرکت شما باشد. شما می توانید با توجه به بودجه به خود وسایل الکترونیکی مانند موس پد تبلیغاتی، پاور بانک تبلیغاتی، هاب تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی و سایر محصولات الکترونیکی را خریداری کنید.

جاکلیدی و جاسوئیچی

یکی از ارزان ترین و مفیدترین هدیه های تبلیغاتی، جاسوئیچی و جاکلیدی تبلیغاتی می باشد. این محصول تنوع بسیار زیادی داشته و نظر هر فرد مشکل پسندی را به خود جلب خواهد نمود. به عنوان مثال شما می توانید جاکلیدی را در جنس های متنوعی مانند چرمی، فلزی، چوبی و … خریداری کنید. همچنین می توانید این محصول را در شکل های مختلفی مانند طرح خانه، طرح بانک، طرح مسکن، طرح ماشین و … تهیه فرمایید.

خرید هدایای تبلیغاتی مفید و کاربردی

یکی از راه های مناسب برای تبلیغ کسب وکارتان، استفاده از هدایای تبلیغاتی مفید می باشد. هدایای تبلیغاتی مفید باعث می گردد تا مشتری برای مدت طولانی هدیه شمارا نگهداری کند و تمایلش برای دریافت خدمات از شرکت شما بیشتر گردد. اگر شما هم می خواهید که هدیه تبلیغاتی مناسب خریداری کنید، می توانید از مشاوره های رایگان ما بهره ببرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 22552

به "مفیدترین و کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی 2020 کدام است ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مفیدترین و کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی 2020 کدام است ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید