مقاله: جارو مرکزی چیست و در کجا کاربرد دارد؟

به گزارش مجله سلو بلاگ، در یک ساختمان مسکونی، تجاری و اداری؛ واحد مکش دستگاه به شکل یک تجهیز دائمی همراه با مخزن جمع آوری زباله معمولا در فضایی همچون زیرزمین، گاراژ یا انبار نصب می گردد. دهانه های مکش در دیوارها در سرتاسر ساختمان قرار می گیرند و به خرطومی ها و سایر تجهیزات مکش جمع کننده گرد و خاک، ذرات آلودگی و زباله ها و پسماندهای کوچک از فضای داخلی؛ متصل می شوند.

مقاله: جارو مرکزی چیست و در کجا کاربرد دارد؟

جارو مرکزی نوعی از مکنده یا جاروبرقی می باشد که بصورت یک تجهیز دائم و ثابت در محیط های مسکونی، تجاری و صنعتی نصب می گردد. سیستم های مکنده یا جاروی مرکزی به منظور حذف آلودگی و پسماندها و انتقال آنها از طریق لوله های ثابت به یک مخزن جمع آوری واقع در مکان بهینه، طراحی شده اند.

جاروی مرکزی در اماکن مسکونی کوچک و بزرگ، برج ها، هتل ها، محل های عمومی کارخانه ها، کارواش ها، نمایشگاه ها، سینماها، بیمارستان ها، پایانه ها، آزمایشگاه ها، درمانگاه ها، دندانپزشکی و دیگر محل ها به کار می رود.

در محیط های صنعتی همچون کارخانه ها به علت اهمیت بیشتر کاربردپذیری دستگاه و سودمندی آن، تأکیدی بر نصب واحد مکنده، مخزن و انشعابات دستگاه در فضایی پرت و دور از چشم وجود ندارد.

لوله ها و داکت های رابط بین دهانه مکش و واحد مکش و مخزن به منظور حفظ زیبایی و نظم محیط قابل مشاهده نبوده و در بخش های داخلی دیوارها نصب می گردند.

منبع مقاله: جارو مرکزی چیست و در کجا کاربرد دارد؟

انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 36899

به "مقاله: جارو مرکزی چیست و در کجا کاربرد دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: جارو مرکزی چیست و در کجا کاربرد دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید