مورینیو: با انتشار صحبت های خصوصی اریکسن به او خیانت نمی کنم

به گزارش مجله سلو بلاگ، ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، مدعی شده که حاضر نیست مکالماتی که با کریستین اریسکن داشته را رسانه ای کند و به اعتماد این بازیکن خیانت نمی کند.

مورینیو: با انتشار صحبت های خصوصی اریکسن به او خیانت نمی کنم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نظر می رسد که بازیکن تیم ملی دانمارک از برنامه های خود برای جدایی از تاتنهام با به انتها رسیدن قرارداد خود با این تیم در تابستان با مورینیو صحبت هایی را داشته است هرچند گفته می گردد که احتمال فروش اریکسن در پنجره جابجایی ژانویه نیز وجود دارد. با این حال مورینیو در این باره که اریکسن دقیقا چه صحبت هایی را مطرح نموده، حرفی به خبرنگاران نزد.

او درباره صحبت های خصوصی خود با هافبک تیمش گفت: من تنها می دانم که قرارداد او با تاتنهام در انتهای فصل به انتها می رسد و مکالماتی که من را کریستین داشته ام مکالماتی خصوصی هستند که من آن ها را به شما نخواهم گفت. فکر می کنم این یک چیز شخصی است و من آن ها را به اشتراک نمی گذارم. او بسیار با من صادق بود و من نیز با او بسیار صادق هستم و رابطه ما بسیار بسیار خوب است. ما رابطه بسیار خوبی داریم که از روز اول شروع شد. من به اعتماد او و دوستی خودمان خیانت نمی کنم. من این صحبت ها را فقط با مدیران باشگاه در میان خواهم گذاشت. این بستگی به اریکسن دارد که به شما بگوید در چه موردی حرف زدیم یا نه.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 11353

به "مورینیو: با انتشار صحبت های خصوصی اریکسن به او خیانت نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: با انتشار صحبت های خصوصی اریکسن به او خیانت نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید