ناتو از ابتلای 4 سرباز خارجی در افغانستان به کرونا خبر داد

به گزارش مجله سلو بلاگ، ائتلاف ناتو در افغانستان بیان نمود که برای اولین بار4 سرباز نیروهای خارجی این سازمان به کرونا مبتلا شدند.

ناتو از ابتلای 4 سرباز خارجی در افغانستان به کرونا خبر داد

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرنگاران، ائتلاف ناتو در افغانستان اعلام کرد که برای اولین بار4 سرباز نیروهای خارجی این سازمان به کرونا مبتلا شدند.

ناتو با بیان اینکه این افراد به تازگی به افغانستان اعزام شدند و در بدو ورود و پس از مشاهده اعلائم به قرنطینه فرستاده شدند، اضافه کرد: تمام افرادی که با این نظامیان ارتباط داشتند نیز مورد آزمایش و قرنطینه قرار خواهند گرفت.

اسامی و ملیت این نظامیان خارجی اعلام نشده است.

پیش از این اسکات میلر فرمانده نیروهای آمریکایی در افغانستان نیز گفته بود سربازان و افرادی که وارد افغانستان می شوند تحت آزمایش قرار می گیرند.

به گفته وی، حدود 1500 سرباز، کارمندان غیرنظامی و قراردادی که در هفته گذشته از کشورهای مختلف به افغانستان رفته اند برای جلوگیری از شیوع کرونا قرنطینه شدند.

همچنین این یک عضو کنگره آمریکا اعلام کرده بود که سربازان این کشور در افغانستان به علائمی شبیه آنفولانزا مبتلا شدند که به احتمال زیاد علائم ویروس کرونا است.

مارک پوکان نماینده حزب جمهوری خواه در مجلس نمایندگان این کشور از عدم آزمایش از سربازان آمریکایی مستقر در افغانستان انتقاد کرد.

/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 14371

به "ناتو از ابتلای 4 سرباز خارجی در افغانستان به کرونا خبر داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناتو از ابتلای 4 سرباز خارجی در افغانستان به کرونا خبر داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید