نظر سخنگوی سابق قوه قضاییه درباره اتهامات طبری

به گزارش مجله سلو بلاگ، معاون اول قوه قضائیه با اشاره به پرونده اکبر طبری گفت: برای بسیاری از معاونین عالی قوه، رییس پیشین و حتی من احراز نشد که ایشان متخلف است وگرنه حتما اقدامی می کردیم.

نظر سخنگوی سابق قوه قضاییه درباره اتهامات طبری

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، غلامحسین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه در ارتباط با پرونده اکبر طبری گفت: عده ای می پرسند آقای طبری در مراجع قضایی چقدر از فسادش به دیگران سرایت نموده و اعمال نفوذ نموده؟ باید گفت تخقیقات زیادی شده، بسیاری از افراد با ایشان همکاری کردند اما بسیار موارد نادری بوده است. در بین قضات، 2 قاضی شاغل و بازداشت شده و 2 قاضی بازنشسته مربوط و دخیل در این پرونده داشتیم.

وی اضافه نمود: هم چنین تعدادی وکیل و دلال هم در این پرونده دخیل بودند و مجموعا 21 نفر مربوط به اکبر طبری تحت تعقیب قرار گرفتند.

معاون اول قوه قضائیه گفت: در پاسخ به این سوال که آیا ایشان فسادش آشکار و روشن بوده باید گفت ایشان مقدار زیادی پیچیده عمل نموده و بدون تحقیقات 1 ساله، تخلفاتشان بروز و ظهور نداشته و فقط شایعاتی بوده است و در سال 97، وقتی اطلاعات سپاه به میدان آمد سرنخ های جدیدی پیدا شد.

وی اظهار کرد: برای بسیاری از معاونین عالی قوه، رییس پیشین و حتی من احراز نشد که ایشان متخلف است وگرنه حتما اقدامی می کردیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 31 مرداد 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 18924

به "نظر سخنگوی سابق قوه قضاییه درباره اتهامات طبری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر سخنگوی سابق قوه قضاییه درباره اتهامات طبری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید