نقشه کاداستر 330 ھزار ھکتار از اراضی ملی استان مرکزی تهیه می گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: تهیه نقشه کاداستر 330 ھزار ھکتار از اراضی ملی استان مرکزی در دستور کار نهاده شد.

نقشه کاداستر 330 ھزار ھکتار از اراضی ملی استان مرکزی تهیه می گردد

غلامحسین محمدی در گفت وگو با خبرنگاران، منطقه مرکزی، با اشاره به سیاست ھای کلان نظام و اھداف کلی سند چشم انداز افق 1404 گفت: به جهت توسعه منابع طبیعی و براساس ماده 9 قانون افزایش بھره وری بخش کشاورزی منابع طبیعی استان مرکزی نسبت به انجام پروژه کاداستر در سطح 330 ھزار ھکتار اقدام می نماید.

وی ھدف از اجرای طرح کاداستر که تامین اعتبار آن از محل صندوق توسعه ملی در حال اجرا است، را اخذ اسناد تک برگی اراضی ملی و دولتی دانست.

محمدی اضافه نمود: اعمال استانداردھای کاداستر در نقشه اجرای مقررات به منظور تثبیت مالکیت و تقویت مدیریت و نظارت بر اراضی ملی و دولتی و شناسایی و برخورد قانونی با متجاوزان به اراضی ملی و دولتی، جلوگیری از زمین خواری و ایجاد زیرساخت آمایش سرزمین در جھت تضمین سرمایه گذاری در اراضی ملی و دولتی و امکان برنامه ریزی دقیق بخشی و کشوری از دیگر اهداف اجرای این پروژه است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی افزود: امید است تا انتها برنامه ششم توسعه نقشه کامل کاداستر اراضی ملی استان تھیه گردد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 858

به "نقشه کاداستر 330 ھزار ھکتار از اراضی ملی استان مرکزی تهیه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه کاداستر 330 ھزار ھکتار از اراضی ملی استان مرکزی تهیه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید