نمایشگاه های صنایع دستی طی دهه فجر در کرمانشاه برپا می گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، پروانه حیدری در مصاحبه با خبرنگاران، از برپایی نمایشگاه صنایع دستی طی ایام الله دهه فجر در کرمانشاه اطلاع داد و گفت: این نمایشگاه در محل خانه صنایع دستی کرمانشاه واقع در خیابان دبیر اعظم و با 7 غرفه برگزار می گردد.

نمایشگاه های صنایع دستی طی دهه فجر در کرمانشاه برپا می گردد

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه زمان برگزاری این نمایشگاه را از 12 تا 22 بهمن اعلام نمود و گفت: این نمایشگاه در طی ایام برگزاری از ساعت 9 صبح تا 18 عصر پذیرای علاقه مندان است.

وی از وجود 7 غرفه صنایع دستی اعم از منبت، زیورآلات سنتی، سازهای سنتی و... در این نمایشگاه اطلاع داد و توضیح داد: این نمایشگاه به صورت کارگاهی بوده و همزمان نیز صنایع فراوریی به فروش می رسد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه دیگری در محل تکیه معاون الملک خبرداد و گفت: نمایشگاه های دیگری نیز در شهرستان های صحنه، پاوه، قصرشیرین، گیلانغرب، سنقر و اسلام آباد غرب و هم چنین دو نمایشگاه در شهرستان هرسین تدارک دیده شده است.

وی از افتتاح یک واحد فراوریی صنایع دستی در ساختمان تجاری- اداری شهرداری کوزران طی این دهه اطلاع داد و گفت: این واحد فراوریی صنایع دستی مواد اولیه را در اختیار هنرمندان صنایع دستی این شهرستان برای بافت انواع زیراندازهای دستی چون گلیم و قالی قرار می دهد تا فراوری نمایند و به نوعی ایجاد اشتغال غیر مستقیم دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 13316

به "نمایشگاه های صنایع دستی طی دهه فجر در کرمانشاه برپا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه های صنایع دستی طی دهه فجر در کرمانشاه برپا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید