نگرانم مردم بگویند بی نمکم

به گزارش مجله سلو بلاگ، میثم عبدی تهیه کننده و بازیگر رادیو درباره اینکه چرا رادیو و طنزهای آن در این سال ها کمتر شنیده شده است به خبرنگاران گفت: اگر رادیو حرفی بزند که شبیه لحن و آهنگ زمانه امروز ما باشد و طنزی فراتر از شوخی های میان مردم داشته باشد به عنوان یک مرجع شنیده می شود.

نگرانم مردم بگویند بی نمکم

وی ادامه داد: زمانی بود که کاراکترها تیپیکال بودند و حتی اسامی به نوعی نشان دهنده خصوصیات اخلاقی آن کاراکتر بود مثلا منوچهر نوذری که نقشی با نام آقای دست و دلباز را ایفا می کرد قرار بود شخصیتی خسیس داشته باشد. این تیپ ها در آن دوره برای مخاطب جذابیت داشت ولی اکنون ندارد.

این هنرمند رادیو درباره اینکه چرا طنزهای رادیویی و تلویزیونی دیگر کمتر می توانند مخاطب را جذب کنند، بیان کرد: برخی از برنامه های طنز رادیویی و تلویزیونی ساخته می شود که خود من هم منتقد آنها هستم زیرا آنها انگار در جزیره ای دور از مردم زندگی می کنند و در عالمی حرف می زنند که ما به ازای آن را در اجتماع نمی بینیم.

عبدی درباره رویکردی که باید نسبت به نقد اجتماعی در پیش گرفت، اظهار کرد: ما نه باید خیلی سطحی و سخیف به مسایل بپردازیم و نه اینکه به راحتی از کنار آنها بگذریم و بی خیال شویم و این کار را سخت می کند.

این گوینده طنز رادیو درباره نگرانی ها در کار خود تصریح کرد: من زمانی نگران می شوم که مردم از کارم ناراضی باشند و بگویند چقدر کارش بی نمک بود ولی وقتی مسئولان جامعه از ما عصبانی شوند کارمان را درست انجام داده ایم.

وی در پایان بیان کرد: ما باید خود را به‌روز کنیم چون امروز رسانه های مجازی بسیار رشد کرده اند و هر کسی یک رسانه دارد و به این ترتیب رسانه های اصلی قدرت و امپراتوری خود را از دست داده اند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 40

به "نگرانم مردم بگویند بی نمکم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانم مردم بگویند بی نمکم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید