هکر های دولتی روسیه به کمپین بایدن حمله کرده اند

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرگزاری رویترز مدعی شد هکر های دولتی روسیه مظنون به حمله به کمپین انتخاباتی جو بایدن هستند.

هکر های دولتی روسیه به کمپین بایدن حمله کرده اند

خبرگزاری رویترز در خبری اختصاصی مدعی شد هکر های دولتی روسیه مظنون هستند که به یک شرکت مشاوره ای که برای جو بایدن، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کار می کرده، حمله کرده اند.

بر اساس این گزارش، سه منبع آگاه به خبرگزاری رویترز گفته اند شرکت مایکروسافت اخیرا به این شرکت در خصوص تلاش ها برای نفوذ هکری اطلاع داده است. طبق ادعای این منابع، شرکت مایکروسافت گفته این هکر ها وابسته به دولت روسیه بوده اند.

رویترز همچنین به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد این هکر ها پیروز نشدند به شبکه های این شرکت دسترسی پیدا کنند. او گفت: به دلیل آنکه این شبکه ها به خوبی محافظت می شدند، هیچ نفوذی رخ نداده است.

این منبع همچنین اعلام کرد تلاش های هکرها، کارمندان شرکت مشاوره ای SKDKnickerbocker که با کمپین بایدن و دیگر دموکرات های برجسته همکاری می کرده را در طول دو ماه گذشته هدف قرار داده است.

هیلاری روزن نایب رئیس شرکت SKDK از ابراز نظر در این خصوص خودداری کرده است؛ همچنانکه سخنگوی بایدن به درخواست ها برای اظهار نظر در این خصوص پاسخ نداده است.

خبر تلاش ها برای حمله هکری به کمپین بایدن در حالی منتشر می شود که دستگاه های اطلاعاتی آمریکا هشدار ها در خصوص تلاش های احتمالی در خصوص مداخله کشور های خارجی در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر را افزایش داده اند.

این در حالی است که پیشتر رابرت مولر، بازرس ویژه تحقیق درباره دخالت ادعائی مسکو در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا و کمیته اطلاعاتی سنا هر دو مدعی شده بودند که وابستگان دولت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا مداخله کرده اند؛ تا جایی که رابرت مولر با تکرار ادعا های پیشین خود هشدار داده بود که روسیه در حال مداخله در انتخابات کنونی نیز هست.

این در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با حمله به رابرت مولر گفته بود وی جانبدارانه در این پرونده عمل می کند. دونالد ترامپ همچنین هرگونه تبانی با روس ها در انتخابات ریاست جمهوری را رد کرده بود. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 22391

به "هکر های دولتی روسیه به کمپین بایدن حمله کرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هکر های دولتی روسیه به کمپین بایدن حمله کرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید