ورود یک هندی به کلوپ 5 میلیاردر برتر دنیا، نفوذ آسیا به حلقه همواره غربی!

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران: سالهاست که پنج فرد ثروتمند دنیا را یک گروه تقریباً ثابت تشکیل می دهند که بیشترشان آمریکایی و یک یا دو نفرشان اروپایی و بعضی اوقات یک مکزیکی در آن دیده می گردد.

ورود یک هندی به کلوپ 5 میلیاردر برتر دنیا، نفوذ آسیا به حلقه همواره غربی!

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم این گروه روز پنجشنبه هنگامی که موکش آمبانی سرمایه دار هندی از استیو بالمر پیشی گرفت، تغییر کرد. وی به پنجمین فرد ثروتمند روی کره زمین با دارایی خالص 77.4 میلیارد دلار تبدیل شد.

این جهش در رده بندی افراد ثروتمند دنیا، نقطه عطفی برای آمبانی 63 ساله محسوب می گردد. ثروت وی از ابتدای سال 18.8 میلیارد دلار افزایش یافته است.

آمبانی، رئیس شرکت ریلاینس اینداستریز است که از ماه ژانویه در فهرست میلیاردرهای بلومبرگ 9 پله پرش نموده است چرا که سهام شرکتش با سرمایه گذاری های اخیر شرکت هایی مانند فیسبوک ، سیلور لیک و بی پی، 135 درصد از کمترین قیمت خود در ماه مارس افزایش پیدا نموده است.

تجارت آمبانی یاری نموده است تا هند سال پرباری داشته باشد و مکان مهمی برای ادغام شرکت ها گردد. شبکه خبری ET Now هند خاطرنشان کرد که شرکت آمازون در حال مذاکره اولیه برای مشارکت در بخش خرده فروشی ریلاینس است.

آمبانی همین ماه گذشته وارد گروه 10 ثروتمند برتر دنیا شد. دو هفته پیش، او از وارن بافت، که اکنون در رده هفتم است، پیشی گرفت. چند روز بعد وی از ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و سرگئی برین و لری پیج، بنیانگذاران گوگل، نیز جلو زد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 21 شهریور 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 19986

به "ورود یک هندی به کلوپ 5 میلیاردر برتر دنیا، نفوذ آسیا به حلقه همواره غربی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود یک هندی به کلوپ 5 میلیاردر برتر دنیا، نفوذ آسیا به حلقه همواره غربی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید