پرسپولیس از یک موقعیت دو گل زد، جدول لیگ را پاره می کنم!

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مجید جلالی پس از باخت دو بر یک گل گهر سیرجان مقابل پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس استادیوم آزادی گفت: می توانستیم بازنده نباشیم. در چنین بازی هایی که حریف مستاصل است بازیکن کلیدی احتیاج است. فرقمان با پرسپولیس این بود که بازیکن کلیدی نداشتیم.

پرسپولیس از یک موقعیت دو گل زد، جدول لیگ را پاره می کنم!

سرمربی گل گهر سیرجان اضافه کرد: وقتی گل خوردیم مجبور شدیم بازی را باز کنیم. حریف با یک موقعیت، دو گل زد. پرسپولیس اینقدر حرفه ای بود که توانست این کار را کند. این باخت ها برای ما تکراری است. پیشرفتمان را نشان می دهیم اما نتیجه نمی گیریم.

وی درباره عملکرد تیمش تاکید نمود: گل اول را که خوردیم برایم توجیهی نداشت. به هر حال می توانستیم بازنده نباشیم. همین نتایج و اعداد و ارقام ما در جدول هست که باعث می گردد نتوانیم نتیجه لازم را بگیریم. شاید همین موضوع باعث استرس بالا در تیم می گردد. با این حال می خواهم جلسه بعد یک تصویر از جدول فعلی لیگ برتر تهیه و آن را پاره کنم. باید بگویم این اعداد مهم نیست.

سرمربی گل گهر در انتها درباره رفتار بهنام برزای که منجر به اخراجش شد گفت: بازیکنی که به این میدان می آید باید حرفه ای تر باشد. بازیکن پرسپولیس او را تحریک کرد اما او اگر کامل بود می توانست رفتار دیگری کند. پرسپولیس مدام پس از گلزنی زیر توپ می زد. ما باید جلوی این رفتارها را بگیریم تا دوباره به مشکل نخوریم. همین رفتار باعث شد تا برزای را برای بازی بعدی نداشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 11269

به "پرسپولیس از یک موقعیت دو گل زد، جدول لیگ را پاره می کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس از یک موقعیت دو گل زد، جدول لیگ را پاره می کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید