پزشک سابق رئیس جمهور آمریکا: جو بایدن توان ذهنی لازم را برای اداره کشور ندارد

به گزارش مجله سلو بلاگ، پزشک سابق رئیس جمهور آمریکا که از اواسط سال 2013 تا اوایل سال 2018 در کاخ سفید حضور داشته، اعلام نمود معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد کنونی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری فاقد توانایی ذهنی لازم برای اداره کشور است.

پزشک سابق رئیس جمهور آمریکا: جو بایدن توان ذهنی لازم را برای اداره کشور ندارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری هیل، رانی جکسون پزشک سابق کاخ سفید اعلام نمود گاف های مکرر جو بایدن در سخنرانی ها و اظهاراتش نشان می هد که وی از ظرفیت ذهنی کافی برای تصدی سمت ریاست جمهوری آمریکا برخوردار نیست.

رانی جکسون که در فاصله سال های 2013 تا 2018 به عنوان پزشک اختصاصی رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید حضور داشته، با اعلام اینکه شخصاً جو بایدن را معاینه ننموده است، گفت: به عنوان یک شهروند این کشور، من صحبت های جو بایدن را در جریان رقابت های انتخاباتی دنبال نموده ام و نگرانم و بهتر است بگویم متقاعد شده ام که او ظرفیت ذهنی لازم و توانایی شناختی مورداحتیاج برای خدمت کردن در صندلی فرمانده کل قوا و مقام اول کشور را ندارد.

این پزشک نظامی در ادامه گفت: من واقعاً فکر می کنم که او به آزمون های شناختی بیشتری احتیاج دارد. من این را به عنوان یک شهروند نگران و نه به عنوان شخصی که جزو نامزدهای حزب جمهوری خواه برای ورود به کنگره است، می گویم.

رانی جکسون در ادامه برای اثبات ادعای خود درباره بایدن، تعدادی از گاف های اخیر وی را برشمرد، اما در عین حال تأکید کرد که هرگز با معاینه از راه دور ادعا نمی کند که بایدن به آلزایمز یا بیماری های مشابه آن مبتلاست.

متعاقباً اندرو بیتس سخنگوی ستاد انتخاباتی جو بایدن طی یادداشتی کوتاه در واکنش به اظهارات پزشک سابق کاخ سفید اعلام نمود: من شما را به مناظره اول [میان بایدن و ترامپ] ارجاع می دهم.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 25340

به "پزشک سابق رئیس جمهور آمریکا: جو بایدن توان ذهنی لازم را برای اداره کشور ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشک سابق رئیس جمهور آمریکا: جو بایدن توان ذهنی لازم را برای اداره کشور ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید