پشت پرده عصبانیت دوباره استراماچونی؛ ایمیلی که از سوی مدیران استقلال بی پاسخ ماند

به گزارش مجله سلو بلاگ، یکی از نزدیکان باشگاه در این خصوص به خبرورزشی گفت: گویا باشگاه استقلال این ایمیل را بی جواب گذاشته و باعث شده استراماچونی این بار در گفت وگو با ایرنا با عصبانیت منکر مذاکره گردد.

پشت پرده عصبانیت دوباره استراماچونی؛ ایمیلی که از سوی مدیران استقلال بی پاسخ ماند

استراماچونی مدعی است از آنجایی که همچنان مفاد بند های مذاکره، متن نامه ها و موضوع پیش شرط ها قبل از توافق لو می رود، مذاکره اجرا شده در دوحه را به رسمیت نمی شناسد.

به گزارش خبرورزشی، آندره آ استراماچونی دقایق کوتاهی بعد از ساعت دوازده نیمه شب، با ارسال یک ایمیل بلندبالا ضمن انتقاد از لحن طلبکارانه ضرب الاجل و ایمیل غروب باشگاه، خاطرنشان کرد چون همچنان مفاد بند های مذاکره، متن نامه ها و موضوع پیش شرط ها قبل از توافق لو می رود، مذاکره اجرا شده در دوحه را به رسمیت نمی شناسد و همچنان روی مواضع قبلی خود هست و در شرایط فعلی، چون تغییری در رویکرد استقلال برای اصلاح اوضاع دیده نشده، قادر به ادامه همکاری نیست.

یکی از نزدیکان باشگاه در این خصوص به خبرورزشی گفت: گویا باشگاه استقلال این ایمیل را بی جواب گذاشته و باعث شده استراماچونی این بار در گفت وگو با ایرنا با عصبانیت منکر مذاکره گردد.

این درحالی است که رحمان رضایی و علی خطیر مدعی هستند مذاکره حضوری با اتوره ماتزیلی و تلفنی با فدریکو پاستورلو را با اطلاع استراماچونی انجام داده اند.

به نظر می رسد باشگاه استقلال باید به پاس خدمات کوتاه مدت سرمربی ایتالیایی، این ماجرا را محبت آمیز تمام کند و در این خصوص رایزنی هایی را نیز شروع نموده است.

ذهنیت استراماچونی به حدی خراب شده که تصور می نماید باشگاه عامدانه برای تخریب او نزد طرفداران و بازیکنان استقلال ایمیل ضرب الاجل فرستاده و موضوع را رسانه ای نموده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 11972

به "پشت پرده عصبانیت دوباره استراماچونی؛ ایمیلی که از سوی مدیران استقلال بی پاسخ ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده عصبانیت دوباره استراماچونی؛ ایمیلی که از سوی مدیران استقلال بی پاسخ ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید