پلیمر خلیج فارس لرستان مدعی قهرمانی جام فجر است

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران/لرستان رئیس هیات دو و میدانی لرستان مدعی شد: تیم پلیمر خلیج فارس استان مدعی قهرمانی جام فجر است.

پلیمر خلیج فارس لرستان مدعی قهرمانی جام فجر است

سیاوش سپهوند در گفت گو با خبرنگاران، اظهار کرد: بیست و چهارمین دوره رقابت های دو و میدانی داخل سالن گرامیداشت دهه مبارک فجر 19 و 20 دی ماه در استادیوم آفتاب انقلاب تهران برگزار می گردد.

وی ادامه داد: تیم پلیمر خلیج فارس لرستان نیز در این دوره از رقابت ها با 18 ورزشکار بومی و غیربومی که از بهترین های ایران هستند، حضور پیدا می نماید.

سپهوند با بیان اینکه کادرفنی ما کاملاً بومی است، مدعی شد: پلیمر خلیج فارس لرستان برای درخشش پا به این تورنمنت می گذارد و مدعی قهرمانی است.

رئیس هیات دو و میدانی لرستان افزود: تیم ما سال جاری برای نخستین بار در لیگ برتر شرکت کرد و تجارب خوبی کسب کرد و بدون شک در تورنمنت گرامیداشت دهه مبارک فجر نتایج آن را خواهیم دید.

وی یادآور شد: تا به امروز 7 کشور، چهار تیم باشگاهی ایران و تیم ملی جوانان برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی نموده اند.

سپهوند گفت: از دکتر رحمتی، مدیرعامل پلیمر خلیج فارس که از ورزش مادر حمایت می نماید کمال قدردانی و سپاس را داریم و سعی می کنیم با عملکرد خوب، پاسخ مناسبی به این حمایت ها بدهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 12071

به "پلیمر خلیج فارس لرستان مدعی قهرمانی جام فجر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیمر خلیج فارس لرستان مدعی قهرمانی جام فجر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید