چقدر خرج جشنواره جهانی فجر شد؟

به گزارش مجله سلو بلاگ، در راستای سیاست شفاف سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در چارچوب قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، جزئیات هزینه های اجرا شده در سی وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر منتشر شد.

چقدر خرج جشنواره جهانی فجر شد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، اطلاعات مشروح هزینه های اجرا شده در سی وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در 33 بند تنظیم شده است.

با توجه به مشروح هزینه های اجرا شده در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در این لینک قرار گرفته است.

در جمع کل هزینه هایی که در جدول سی و هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر قرار گرفته است، آورده شده که برای این جشنواره 95,095,910,913 میلیارد ریال هزینه شده و به تعبیری 9 و نیم میلیارد تومان جمع کل هزینه های اجرا شده برای این رویداد بین المللی بوده است.

در این لیست آمده است که در یک بازه یکساله یعنی از دوم خرداد 97 تا هفتم اردیبهشت 98، سازمان زیباسازی شهر تهران با اختصاص دو میلیارد و 813 میلیون تومان، وزارت ارتباطات و فناوری مطالعات با اختصاص دو میلیارد و سایر منابع شامل بلیط ، باشگاه هواداران ، کارت تردد و غرفه ها با اختصاص 214 میلیون تومان با جشنواره جهانی فجر مشارکت داشته اند.

این درحالی است که الباقی هزینه های جشنواره از محل کمک اعطایی سازمان امور سینمایی تامین شده است. بنابر این می توان گفت نیمی بیشتر از هزینه جشنواره توسط سازمان هایی به غیر سازمان سینمایی و وزارت ارشاد پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 8023

به "چقدر خرج جشنواره جهانی فجر شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چقدر خرج جشنواره جهانی فجر شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید