کاهش 40 درصدی مصرف بنزین در خوزستان

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران/خوزستان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان گفت: کاهش سفرهای بین شهری ناشی از اعمال محدودیت ها در زمینه مبارزه با شیوع ویروس کرونا باعث کاهش 40 درصدی مصرف بنزین در خوزستان شده است.

کاهش 40 درصدی مصرف بنزین در خوزستان

نعمت الله نجفی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به کاهش مصرف سوخت ناشی از اعمال محدودیت تردد در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: با کاهش سفرهای برون شهری و محدودیت های اعمال شده در زمینه شیوع ویروس کرونا، مصرف سوخت های بنزین، گازوییل و گاز سی.ان.جی کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: فرایند کاهشی مصرف بنزین با توجه به کاهش چشمگیر ترددها از روزهای شروعین اسفندماه سال 98 شروع شد و در این زمینه میزان مصرف بنزین تا کنون حدود 40 درصد کاهش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان توضیح داد: در شرایطی کنونی و با توجه به کاهش مصرف بنزین در خوزستان همه صندلی های عرضه سوخت فعال و در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

نجفی ادامه داد: هیچ محدودیتی در عرضه بنزین برای مردم وجود ندارد و شایعات منتشر شده در فضای مجازی که گاها مطرح می شوند صحیح نیستند.

وی در مورد مصرف سوخت سی.ان.جی در خوزستان عنوان نمود: مصرف این فرآورده سوختی در سطح استان خوزستان به علت کاهش ترددهای شهری و بین شهری، حدود 20 تا 22 درصد کاهش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان ادامه داد: اگر شرایط محدودیت تردد خودروها همچنان ادامه داشته باشد، پیش بینی می کنیم که فرایند کاهشی مصرف بنزین و گاز سی.ان.جی نیز ادامه پیدا کند.

نجفی در انتها با اشاره به فرایند مصرف گازوییل اعلام نمود: با توجه به اهمیتی که حمل و نقل سنگین در کشور دارد، امکان کاهش مصرف سوخت گازوییل بسیار کم است اما مصرف این نوع سوخت در خوزستان در حوزه اتوبوس های شهری و برون شهری به علت کاهش تردد، کاهش 10 درصدی دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 22 خرداد 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 15424

به "کاهش 40 درصدی مصرف بنزین در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 40 درصدی مصرف بنزین در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید