کاوه رضایی در جمع 10 خرید پیروز لیگ بلژیک

به گزارش مجله سلو بلاگ، یک رسانه بلژیکی از ستاره ایرانی تیم فوتبال شارلوا به عنوان یکی از موفقترین خرید های تابستانی لیگ این کشور نام برد.

کاوه رضایی در جمع 10 خرید پیروز لیگ بلژیک

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سایت فوتبال نیوز بلژیک کاوه رضایی مهاجم ایرانی تیم فوتبال شارلوا را یکی از 10 خرید برتر تابستان گذشته دانست.

این سایت در گزارشی به معرفی 10 خرید پیروز تابستان گذشته در فوتبال بلژیک پرداخت که نام رضایی نیز در بین بازیکنان معرفی شده به چشم می خورد.

در این گزارش آمده است: سیاست جابجایی باشگاه های بلژیکی ما غالبا مورد تردید است، اما طی تابستان گذشته، چندین تیم خرید های جدی داشتند. صرف نظر از قیمت خرید ها، ما پیروز ترین جابجایی تابستان قبلی را برای شما ذکر نموده ایم.

فوتبال نیوز درباره کاوه رضایی نوشت: اسپورتینگ شارلوا در حال حاضر یک سال برتر غیرمنتظره را تجربه می نماید. گورخر ها کاملا مستحکم در بین شش تیم برتر قرار دارند و به نظر می رسد که صعود به بازی پلی آف، بیشتر و بیشتر واقعیت پیدا می نماید.

این شکوفایی عمدتاً به دلیل وجود یک سازمان عالی، ریوتا موریوکا به عنوان یک بازی ساز و گل های کاوه رضایی است که تابستان گذشته در کلوب بروژ مازاد بود.

رضایی در استادیوم قدیمی مامبورگ ثابت می نماید که چرا زمانی او یکی از ترسناک ترین مهاجمان بلژیک بوده است.

این مهاجم ایرانی تا به امروز در پانزده بازی لیگ هشت گل به ثمر رسانده است، که اگر بخواهیم این تعداد را در دقایقی که بازی نموده تقسیم کنیم در هر 127 دقیقه یک گل زده است. با این میانگین چشمگیر، او یکی از مهاجمین کارآمد ژوپیلر لیگ است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 11878

به "کاوه رضایی در جمع 10 خرید پیروز لیگ بلژیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاوه رضایی در جمع 10 خرید پیروز لیگ بلژیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید