یاری های مردمی خانواده صنعت گردشگری به هموطنان سیل زده

به گزارش مجله سلو بلاگ، بسیاری از تاسیسات گردشگری، صنوف و اتحادیه های مرتبط با صنعت گردشگری، با ارسال اقلام مورد احتیاج، با هموطنان سیل زده ابراز همدردی کردند.

یاری های مردمی خانواده صنعت گردشگری به هموطنان سیل زده

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نظر به آسیب های وارده به بسیاری از مناطق مختلف استان های کشور، خانواده بزرگ صنعت گردشگری همانند سایر بخش ها و نهاد های مختلف دولتی و مردمی با ارسال اقلام ضروری حمایت خود را از هموطنان سیل زده اعلام داشته است.

انجمن صنفی مجتمع های گردشگری و بین راهی استان قم، انجمن صنفی دفتر خدمات مسافرتی آذربایجان شرقی، اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان های استان تهران، هتل عباسی استان اصفهان و .... نیز بخشی از جمله تاسیسات گردشگری و فعالانی بودند که در این امرانسان محبت آمیز مشارکت کردند.

لازم به ذکر است در هنگام بحران سیل در استان های حادثه دیده، بساری از اماکن اقامتی با پذیرش و اسکان هموطنان سیل زده و نیز کنسل کردن واحد های رزرو شده بدون دریافت غرامت، نهایت همکاری خود را در این زمینه داشته اند.

لازم به ذکر است همدلی و کوشش همه اعضای خانواده بزرگ گردشگری برای عبور از بحران پیش رو، با ارسال هدایا و اقلام مصرفی مورد احتیاج تداوم خواهد داشت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 4434

به "یاری های مردمی خانواده صنعت گردشگری به هموطنان سیل زده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری های مردمی خانواده صنعت گردشگری به هموطنان سیل زده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید