کنعانی زادگان: اطلاعی از تماس بازیکنان با برانکو اطلاعی ندارم

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: واقعاً ار تماس بازیکنان با برانکو خبر ندارم. امیدوارم هر اتفاقی که رخ می دهد به سود فوتبال ایران باشد.

کنعانی زادگان: اطلاعی از تماس بازیکنان با برانکو اطلاعی ندارم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حسین کنعانی زادگان پس از ملاقات تیم های پرسپولیس و نفت آبادان درمورد حاشیه های که پیرامون تیم ملی ایجاد شده است، گفت: در فضای مجازی مطالبی را دیده ام که هیچ کدام صحت ندارد. تمام بازیکنان ارتباط خوبی با ویلموتس دارند و همه با هم خوب هستند. تمرینات ویلموتس را دیده اید و واقعاً نمی توان گفت که او مشکل دارد.

وی درمورد اینکه گفته می گردد شجاعی قصد خداحافظی از تیم ملی را داشت، ادامه داد: این موضوع درست نیست و صحت ندارد.

مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص احتمال حضور برانکو در تیم ملی گفت: واقعاً از این موضوع خبر ندارم. امیدوارم هر اتفاقی که رخ می دهد به سود فوتبال ایران باشد.

کنعانی زادگان در پاسخ به این سوال که آیا تمرین تیم ملی برای بازی با عراق کافی بود، توضیح داد: برخلاف صحبت هایی که مطرح می گردد بیشتر از 2 جلسه تمرین کردیم؛ البته باید به این نکته هم توجه کرد که لژیونر ها نمی توانستند زودتر از این به تمرینات بیایند.

وی در خصوص اینکه گفته می گردد بعضی از بازیکنان پرسپولیس اخیراً با برانکو تماس گرفته اند، گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 10826

به "کنعانی زادگان: اطلاعی از تماس بازیکنان با برانکو اطلاعی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنعانی زادگان: اطلاعی از تماس بازیکنان با برانکو اطلاعی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید