کی روش متهم به دلالی با یک ایرانی شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، یک رسانه کلمبیایی ادعا کرد: کارلوس کی روش با یک فرد ایرانی برای برگزاری دیدار محبت آمیز الجزایر با تیم ملی کلمبیا دلالی نموده است.

کی روش متهم به دلالی با یک ایرانی شد

ایسنا به نقل از سایت pulzo نوشت: خورخه آندریس پاترون روزنامه نگار کلمبیایی ادعا کرد که موسسه ای که تدارک دیدار محبت آمیز الجزایر و کلمبیا را در کشور فرانسه دیده است، ارتباط نزدیکی با کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی این تیم دارد.

بر این اساس دیدار محبت آمیز با الجزایر به درخواست کارلوس کی روش صورت گرفت و سازمان Evol Sport این دیدار را تدارک دید. مدیریت این شرکت را شخصی ایرانی برعهده دارد که در زمان حضور کارلوس کی روش در ایران نیز با این مربی فعالیت داشته است. حتی کی روش او را به تیم ملی فوتبال ایران نزدیک نموده بود و او مسئول دیدارهای محبت آمیز و اردوی های تیم ملی فوتبال ایران بود.

به نوشته این سایت کلمبیایی، این اولین باری نیست که کی روش با چنین اتهاماتی روبرو می گردد. کی روش در سال 2018 نیز از سوی علی کریمی به همین دلایل مورد انتقاد و هجمه نهاده شد.

کی روش اخیرا به دلیل دعوت نکردن خامس رودریگس به تیم ملی فوتبال کلمبیا و نتیجه ضعیفی که با این تیم گرفته تحت فشار شدید رسانه های کلمبیایی نهاده شده است و حتی درخواست های زیادی برای استعفا یا اخراج او مطرح شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 9856

به "کی روش متهم به دلالی با یک ایرانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش متهم به دلالی با یک ایرانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید