گلکسی فولد سامسونگ از فردا در کره جنوبی روانه بازار می گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، بالاخره بعد از مدت ها انتظار و اعمال تغییرات مختلف برای طراحی گوشی تاشو گلکسی فولد سامسونگ، انتظارها برای خرید این گوشی به سرانجام رسید. طبق اعلام سامسونگ، از فردا یعنی 6 سپتامبر گلکسی فولد در بازار کره جنوبی عرضه می گردد و سپس کاربران کشورهایی مانند فرانسه، آلمان، سنگاپور، بریتانیا و آمریکا می توانند آن را خریداری نمایند که البته به تاریخ دقیق عرضه این گوشی در کشورهای موردنظر اشاره ای نشده است. در کره جنوبی تنها مدل 5G گلکسی فولد عرضه می گردد و در بعضی بازارها به این مدل دسترسی خواهند داشت. در آمریکا هم کاربران برای خرید این گوشی همچنان باید مبلغ 1980 دلار بپردازند.

گلکسی فولد سامسونگ از فردا در کره جنوبی روانه بازار می گردد

این کمپانی وعده داده که خریداران این گوشی می توانند از یک مرکز پشتیبانی مخصوص سامسونگ بهره ببرند که به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته تماس با این کارشناسان امکان پذیر خواهد بود.

این گوشی تاشو از تراشه اسنپ دراگون 855، 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. اندازه نمایشگر داخلی آن 7.3 اینچ و رزولوشن آن 1536 در 2152 است و اندازه نمایشگر بیرونی آن به 4.6 اینچ و رزولوشن آن به 720 در 1680 می رسد. باتری دوگانه تعبیه شده در بدنه هم در مدل LTE از ظرفیت 4380 میلی آمپر و مدل 5G از باتری 4235 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

روی هم رفته، سامسونگ 6 دوربین در بدنه این گوشی تعبیه نموده که شامل دوربین اولترا واید 16 مگاپیکسلی، دوربین واید 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی است. در بخش فوقانی نمایشگر اصلی هم یک دوربین 10 مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق 8 مگاپیکسلی دیده می گردد.

برای یادآوری باید بگوییم که بعد از خرابی مدل های موجود در دست خبرنگاران، سامسونگ گفت که این مسائل را رفع می نماید که یکی از آن ها مربوط به لایه محافظ نمایشگر است؛ لایه ای که به اشتباه توسط بعضی از افراد از نمایشگر جدا شد و همین موضوع مسائل زیادی را پدید می آورد. در هر صورت سامسونگ از لحاظ ساختاری، بهبودهایی را اعمال نموده تا کاربران دیگر با این مسائل روبرو نشوند و البته بعد از آنالیز همه جانبه آن می توان در خصوص موفقیت عملکرد سامسونگ اظهارنظر کرد.

منبع: 9To5Google

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 7954

به "گلکسی فولد سامسونگ از فردا در کره جنوبی روانه بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی فولد سامسونگ از فردا در کره جنوبی روانه بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید