یادبود کرک داگلاس در مراسم اسکار 2020

به گزارش مجله سلو بلاگ، آموزشگاه علوم و هنرهای سینمایی اسکار خاطرنشان کرد در مراسم اعطای این جوایز و در بخش یادبودها به کرک داگلاس ستاره عصر طلایی هالیوود ادای احترام خواهد نمود.

یادبود کرک داگلاس در مراسم اسکار 2020

به گزارش خبرنگاران، ایسنا به نقل از ورایتی نوشت: کرک داگلاس اسطوره سینمای هالیوود و یکی از آخرین بازماندگان عصر طلایی هالیوود که در سن 103 سالگی درگذشت، به بخش یادبود نود و دومین دوره جوایز اسکار اضافه شد.

  • کرک داگلاس اسطوره هالیوود در 103 سالگی درگذشت

برنامه یادبود جوایز اسکار که برای مراسم نهایی بامداد دوشنبه کاملا برنامه ریزی شده بود با درگذشت کرک داگلاس در دقایق پایانی مورد بازبینی نهاده شد و شامل ادای احترام به این چهره حرفه ای سینمای دنیا نیز خواهد بود.

هنوز معین نیست که آموزشگاه اسکار برنامه ویژه دیگری برای ادای احترام به کرک داگلاس در مراسم اسکار ترتیب داده است یا خیر.

آموزشگاه اسکار در سال های گذشته برای لحاظ نکردن نام بعضی چهره ها و سینماگران در کلیپ ویژه درگذشتگان مورد انتقاد نهاده شده بود. استنلی دونان کارگردان فیلم معروف آواز در باران و سینماگران نامزد اسکاری چون سوندرا لاک و کارول چانینگ از جمله چهره هایی بوده اند که نامشان در برنامه یادبود مراسم اسکار لحاظ نشده بود.

کرک داگلاس در طول شش دهه فعالیت سینمایی خود از دهه 1940 تا سال 2000 میلادی در بیش از 75 فیلم مقابل دوربین رفت. او سه بار برای فیلم های قهرمان (1949)، بد و زیبا (1952) و شور زندگی (1956) نامزد جایزه اسکار شد اما نتوانست پیروز به کسب جایزه گردد. آموزشگاه علوم و هنرهای سینمایی اسکار خاتمه در سال 1996 جایزه افتخاری اش را به پاس نیم قرن فعالیت هنری به کرک داگلاس اعطاء کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 12608

به "یادبود کرک داگلاس در مراسم اسکار 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یادبود کرک داگلاس در مراسم اسکار 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید