40 میلیون نفر در مناطق دورافتاده به اینترنت وصل می شوند

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، طبق آمار تا سرانجام سال گذشته حدود نیمی از جمعیت دنیا به اینترنت متصل شده بوده اند. هرچند این امر یک نقطه عطف مثبت به حساب می آید اما از سوی دیگر نشان می دهد هنوز میلیاردها نفر به اینترنت دسترسی ندارند.

40 میلیون نفر در مناطق دورافتاده به اینترنت وصل می شوند

به همین دلیل پروژه 2018Airband Initiative مایکروسافت کوشش هایی برای دسترسی به اینترنت در آمریکا انجام داد و اکنون مایکروسافت تصمیم دارد با شیوه استفاده شده در این پروژه دسترسی به اینترنت را در سراسر آفریقا، آمریکای لاتین و آسیا فراهم کند.

به طور دقیق تر این شرکت تصمیم دارد تا 2022 میلادی 40 میلیون نفر در سراسر دنیا را به اینترنت متصل کند. محور تمرکز فعالیت مایکروسافت حومه شهرها و مناطق دورافتاده در آمریکای لاتین و کشورهای آفریقایی است.

برای این منظور مایکروسافت با استفاده از روشی 4 مرحله ای روی ISPهای محلی و اجتماعات مختلف تمرکز می نماید تا دسترسی به اینترنت ارزان و قابل اعتماد را فراهم کند.

مایکروسافت براس دسترسی به TV White Space به قانونگذاران فشار می آورد. TV White Space فرکانس های بی سیمی هستند که می توان با تغییر کاربری از آنها برای دسترسی به اینترنت در منطقه ای وسیع استفاده کرد.

شلی مکینلی مدیر بخش فناوری و مسئولیت های شرکتی مایکروسافت در یک پست وبلاگی در این باره نوشت: ممکن است فناوری بی سیم یا یک مدل تجاری که برای اتصال مشتریان به اینترنت در یک مکان به کار می رود برای مشتریان در منطقه ای دیگر کارآمد نباشد. تجربیات ما نشان داده یک روش چند وجهی برای بستن شکاف اتصال به اینترنت مورد احتیاج است.

در حال حاضر مایکروسافت مشغول فراهم کردن دسترسی به اینترنت در مناطق حومه ای در آمریکا است.

این شرکت تصمیم دارد اینترنت پرسرعت را برای بیش از 9 میلیون نفر در آیوا، ایلینوی، کانزاس، اوکلاهما و تگزاس فراهم کند.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 9300

به "40 میلیون نفر در مناطق دورافتاده به اینترنت وصل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 میلیون نفر در مناطق دورافتاده به اینترنت وصل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید