5 تعویض زیدان و سکونشینی خامس؛ رودریگز در فکر جدایی؟

به گزارش مجله سلو بلاگ، زین الدین زیدان شب گذشته 5 تعویض انجام داد اما میان آن ها اثری از خامس رودریگز نبود.

5 تعویض زیدان و سکونشینی خامس؛ رودریگز در فکر جدایی؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با شروع فوتبال در اسپانیا همه منتظر بودند تا تفاوت های تیم رئال را با دوران پیش از کرونا مقایسه کنند و مشاهده کنند زیدان چه تغییراتی در تیم لحاظ می کنند. رئال بازی خود را برد و در نیمه اول هم نمایش خوبی داشت، اما نکته جالب در تعویض های این تیم رخ داد.

هم اکنون در فوتبال اسپانیا هر تیم می تواند در بازی ها 5 تعویض انجام دهد. روز گذشته هم زیدان از این قابلیت استفاده کرد و تمام تعویض های خود را انجام داد، اما بین 5 بازیکن نامی از خامس رودریگز به چشم نمی خورد و این بازیکن کلمبیایی از روی نیمکت نظاره گر نمایش هم تیمی هایش بود.

رئال مادرید در این دیدار تا دقیقه 37 تمام گل های خود را زده بود و خیالی آسوده داشت. به همین دلیل زیدان می توانست با خیالی آسوده دست به تعویض بزند. او ابتدا در دقیقه 46 دنی کارواخال را از زمین بیرون کشید و مندی را به جای او وارد بازی کرد. تعویضی که به گفته زیدان به دلیل مصدومیت کارواخال انجام شد. سپس در دقیقه 61 ادر میلیتائو، گرت بیل و وینیسیوس به جای راموس، رودریگو و هازارد به بازی آمدند و در دقیقه 84 هم آخرین تعویض زیدان انجام شد و والورده به جای مودریچ به زمین آمد تا بازهم خبری از خامس نباشد.

رودریگز هیچ گاه بازیکن مورد علاقه زیدان نبوده و حالا این مسئله دنباله دار شده. او باید فکری به حال آینده خود کند، زیرا به نظر نمی رسد زیدان در خصوص او تغییری در تصمیماتش ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 24 مرداد 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 18532

به "5 تعویض زیدان و سکونشینی خامس؛ رودریگز در فکر جدایی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 تعویض زیدان و سکونشینی خامس؛ رودریگز در فکر جدایی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید