654 کلاس درس مقطع متوسطه اول لرستان به صورت مختلط برگزار می شوند

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، نصرالله بازگیران در شورای آموزش و پرورش لرستان در سخنانی با بیان اینکه سند تحول نقشه راه و اساس کار آموزش و پرورش است، اظهار داشت: بر اساس رویکرد شماره پنج، رعایت حقوق شهروندی از نظر کمی و کیفی یکی از وظایف و رسالت های آموزش و پرورش است.

654 کلاس درس مقطع متوسطه اول لرستان به صورت مختلط برگزار می شوند

وی با بیان اینکه در بعد کمی سیاست های وزارت آموزش و پرورش و همچنین مدیرکل آموزش و پرورش لرستان برنامه ها در دو بخش در حال اجرا است، ادامه داد: یکی بعد تکالیف قانونی و دیگری تکالیف کیفیت بخشی است.

معاون آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه یکی از تکالیف قانونی آموزش و پرورش پوشش تحصیلی به صورت عادلانه است، گفت: تمام موارد تهدیدات، فرصت ها و موانع در مقطع متوسطه برای مشخص شدن پایین بودن نرم قبولی در کنکور را بررسی کرده ایم.

بازگیران با بیان اینکه پوشش تحصیلی در مقطع ابتدایی 100 درصد است، گفت: در مقطع متوسطه این عدد 97 درصد بوده و در حال حاضر 654 کلاس مختلط در مقطع متوسطه اول در استان داریم.

وی گفت: همچنین در مقطع متوسطه دوم با توجه به فرهنگ مردم، اجازه برگزاری کلاس ها را به صورت مختلط به ما نمی دهند و دانش آموزان در این دو مقطع ترک تحصیل می کنند.

معاون آموزش و پرورش لرستان تاکید کرد: با توجه به درخواست مدیر آموزش و پرورش بروجرد و همچنین منطقه بیرانوند، کارشناسان را بررسی فضای آموزشی، تعداد دانش آموزان و ... اعزام کرده ایم و طبق مصوبه اولیه کمیته برنامه ریزی استان آن را تایید کرده است و شورای آموزش و پرورش باید صدور کد برای این دو مرکز را تایید کند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 22 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 3

به "654 کلاس درس مقطع متوسطه اول لرستان به صورت مختلط برگزار می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "654 کلاس درس مقطع متوسطه اول لرستان به صورت مختلط برگزار می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید