از تکذیب کرانچار تا تاکید فدراسیون

به گزارش مجله سلو بلاگ، کرانچار گفت تکرار می کنم که اصلاً و ابداً از زمین آموزشگاه ناراضی نیستم و متأسفم که نمی توانیم تمرینات مان را آنجا برگزار کنیم.آنجا مثل خانه ما است

از تکذیب کرانچار تا تاکید فدراسیون

به گزارش خبرنگاران ،بعد از اینکه گفته شد کرانچار از کیفیت چمن استادیوم کارگران ناراضی است و حمید استیلی بلافاصله برای یافتن زمین جدید اقدام نموده اما تمرینات تیم امید همچنان در استادیوم کارگران پیگیری می گردد با این تفاوت که به جای زمین شماره 2 در زمین شماره یک این مجموعه انجام می گردد.

تیم امید از عصر چهارشنبه و بعد از خاتمه تمرینات تیم نساجی به زمین شماره یک کارگران رفت اما همان مقطع شایعه ای پیش آمد که کرانچار از زمین آموزشگاه تیم های ملی راضی نیست و به این خاطر امیدها در کارگران تمرین می نمایند.این خبر البته با واکنش کرانچار همراه بود:باید بگویم چنین مساله ای صحت ندارد و من این موضوع را قویاً تکذیب می کنم.همه اردوهای ما حتی زمانی که قرار بود از 120 نفر تست بگیریم در زمین شماره یک آموزشگاه انجام شد و تا جایی که به زمین و شرایط آن مربوط می گردد باید بگویم که زمین کمپ تیم های ملی عالی و فوق العاده است و من حتی تعجب کردم که چرا تیم ملی بزرگسالان در این زمین تمرین نمی نماید.

کرانچار ادامه داد:همین الان اگر اجازه بدهند ما تمرینات مان را در زمین شماره یک کمپ برگزار می کنیم، اما به ما گفته گردیده که قرار است تیم ملی بزرگسالان در این زمین تمرین کند و از آنجایی که تیم ملی بزرگسالان در اولویت است ما در این زمین تمرین نکردیم چرا که به ما گفته شد تیم ملی بزرگسالان در راه آماده سازی جام ملت های آسیا در این زمین تمرین می نماید.

سرمربی تیم امید اضافه نمود: آنچه در یک رسانه در خصوص ناراحتی من از کمپ تیم های ملی نوشته گردیده کذب محض است و این صحبت های من پاسخی به این مسائل به شمار می رود.ما الان تمرینات مان را به زمین شماره یک استادیوم کارگران بردیم که زمین خوبی دارد هرچند که ما از زمین آموزشگاه راضی بودیم و شرایط آنجا عالی است اما صحبتی که انجام دادیم در خصوص این بود که زمین شماره 2 استادیوم کارگران شرایط مناسبی ندارد و از آن راضی نیستیم.در همین خصوص قرار شد زمین بهتری فراهم نمایند اما باز هم تکرار می کنم که اصلاً و ابداً از زمین آموزشگاه ناراضی نیستم و متأسفم که نمی توانیم تمرینات مان را آنجا برگزار کنیم.آنجا مثل خانه ما است اما به نظر من یک نفر می خواسته همه چیز را معکوس جلوه دهد.

بهزاد آزاد، مدیر اجرایی تیم امید هم در این باره شرح داد: ما برای دور جدید تمرینات تیم امید مجموعه ورزشی یزدان را انتخاب کردیم و چون اقامت ما دراین مجموعه است و هزینه آن را پرداخت کردیم طبیعی است در زمینی تمرین کنیم که از سوی این مجموعه به ما معرفی گردیده است. زمین کارگران محل بازی تیم بادران تهران است و نساجی هم دراین زمین تمرین می نماید و اتفاقا کیفیت بسیار خوبی دارد و کادر فنی هم از کیفیت زمین راضی به نظر می رسد. بحث نارضایتی کرانچار از زمین شماره یک کمپ تیم های ملی اصلا مطرح نیست و اگر اقامت ما در هتل آموزشگاه بود حتما در زمین شماره یک تمرین می کردیم. اصلا توجیه منطقی ندارد که بهای تمرین را به مجموعه ورزشی یزدان بپردازیم و آن وقت در زمین کمپ تیم های ملی تمرین کنیم.

کی روش مدتهاست زمین شماره یک کمپ تیم های ملی رد نموده است و تیم ملی تقریبا در سال های اخیر همه تمرینات داخلی خود را در زمین پژوهشگاه برگزار نموده است.لازم به ذکر است کمپ 2 زمین دارد که زمین شماره 2 مدتهاست در دست بازسازی است و البته در خاتمه دوران بازسازی در اختیار تیم کارلوس کی روش قرار می گیرد.البته پیش از این اعلام گردیده بود شرایط این زمین به گونه ای نیست که تیم ملی بزرگسالان تا قبل از جام ملتهای اسیا بتواند زا این زمین استفاده کند.

لازم به ذکر است با تاکید فدراسیون فوتبال تیم امید پنجشنبه و جمعه در زمین شماره یک کارگران تمرین کرد و شنبه هم در همین زمین تمریناتش را ادامه خواهد داد که با بازی های درون تیمی ادامه می یابد.کادر فنی تیم امید در نظر دارد عملکرد بازیکنان دعوت گردیده را در این دو بازی درون تیمی مورد ارزیابی قرار دهد.

لازم به ذکر است اردوی گروه دوم بازیکنان تیم امید از روز دوشنبه 16 مهر شروع خواهد شد.

3-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1228

به "از تکذیب کرانچار تا تاکید فدراسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از تکذیب کرانچار تا تاکید فدراسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید