بازی های عقب افتاده پرسپولیس بدون ملی پوشان و بازیکنان جدیدش برگزار می گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، پرسپولیس بازی های عقب افتاده خود در لیگ برتر را بدون ملی پوشانش برگزار خواهد نمود.

بازی های عقب افتاده پرسپولیس بدون ملی پوشان و بازیکنان جدیدش برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پرسپولیس در شرایطی شانزدهمین دوره لیگ قهرمانان آسیا را با کسب عنوان نایب قهرمانی به انتها رساند که سه بازی عقب افتاده در لیگ دارد و با تصمیم سازمان لیگ باید تا قبل از شروع جام ملت های 2019 آسیا بازی های خود در نیم فصل اول را به انتها برساند.

واقعیت امر این است که برانکو با مسئولان سازمان لیگ پیش از این توافق نموده است که حتی بدون ملی پوشانش بازی های عقب افتاده خود را پشت سر بگذارد و از این رو پرسپولیس هیچ یک از بازی های نیم فصل اولش به نیم فصل دوم موکول نخواهد شد. شاید اگر بحث محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن و باز شدن پنجره نقل وانتقالات این تیم در تعطیلات نیم فصل مطرح نبود حریفان این تیم قبول می کردند بازی عقب افتاده شان با سرخپوشان تهرانی را در نیم فصل دوم برگزار نمایند، اما در حال حاضر مخالف این مسئله بوده و اصرار دارند با پرسپولیس در همین مقطع بازی نمایند.

پرسپولیس در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان محمد انصاری را به علت پاره گی رباط صلیبی برای چند ماه از دست داد، پیش از این هم حسین ماهینی با این مصدومیت روبرو شده بود و وضعیت امید عالیشاه نیز نامعین است و برانکو غیر از این سه بازیکن، باید در برخی بازی های عقب افتاده تیمش بدون علیرضا بیرانوند و احمد نوراللهی، ملی پوشان احتمالی خود به میدان برود.

پیکان، ذوب آهن و سپاهان تیم هایی هستند که پرسپولیس برای مصاف با آنها باید منتظر برنامه جدید سازمان لیگ باشد. در این مورد قرار است سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ به صورت تلفنی با برانکو ایوانکوویچ صحبت هایی داشته باشد و بعد از آن تاریخ بازی های عقب افتاده سرخپوشان با تیم های اشاره شده معین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1741

به "بازی های عقب افتاده پرسپولیس بدون ملی پوشان و بازیکنان جدیدش برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های عقب افتاده پرسپولیس بدون ملی پوشان و بازیکنان جدیدش برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید