برنز سعید رجبی قطعی شد، تکواندو در انتظار اولین طلا

به گزارش مجله سلو بلاگ، تکواندوکار سنگین وزن (80+ کیلوگرم) ایران با صعود به نیمه نهایی بازی های آسیایی مدال برنز خود را قطعی کرد.

برنز سعید رجبی قطعی شد، تکواندو در انتظار اولین طلا

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های تکواندوی هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 در جاکارتا، سعید رجبی تکواندوکار وزن 80+ کیلوگرم تیم ملی مردان، با شکست دادن حریف خود در مرحله یک چهارم نهایی، با صعود به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.

رجبی در مبارزه یک چهارم نهایی سون هونگ یی از چین را پیش رو داشت که با حساب 5 بر 4 در سرانجام راند طلایی به پیروزی رسیده و راهی نیمه نهایی شد. او در این مرحله با رسلان زاپارف قزاق روبه رو می گردد.

در حالی که با دادن اخطار به سعید رجبی نتیجه مبارزه 5 بر 5 گردیده بود، فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو با اعتراض به رای داده گردیده باعث شد تا یک امتیاز حریف چینی پاک گردیده و نتیجه 5 بر 4 به سود رجبی گردد. گفته می گردد سیستم امتیتاز دهی در این مبارزه رجبی نیز نقص فنی داشته است.

تکواندوکار 80+ کیلوگرم ایران در نخستین گام سئونگ هوآنلی از کره را پیش رو داشت که در سه راند معمول مسابقه به تساوی سه بر سه با این حریف رسید اما در راند طلایی با کسب 3 امتیاز توانست حریف کره ای را در مجموع 6 بر 3 شکست دهد و راهی مرحله بعد گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 271

به "برنز سعید رجبی قطعی شد، تکواندو در انتظار اولین طلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنز سعید رجبی قطعی شد، تکواندو در انتظار اولین طلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید