تقوی: بازیکنان تراکتورسازی ثابت کردند نیازی به مربی ندارند، می شد سه گل بخوریم

به گزارش مجله سلو بلاگ، مربی تیم فوتبال تراکتورسازی می گوید علاوه بر گل زدن، اینکه تیمش برابر استقلال خوزستان دروازه اش را بسته نگه داشته، اتفاق بزرگی است.

تقوی: بازیکنان تراکتورسازی ثابت کردند نیازی به مربی ندارند، می شد سه گل بخوریم

به گزارش خبرنگاران، محمد تقوی، مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: در فوتبال نمی گردد همیشه به یک شکل بازی کرد. گاهی مجبور می شویم بازی را کنترل کنیم. با بزرگترهای تیم صحبت نموده بودیم که بازی را کنترل کنیم. بزرگ ترهای تیم نشان دادند که بازیکنان بزرگی هستند. سایر بازیکنان ما هم می توانند به زودی ملی پوش شوند. اتفاق بزرگی در تیم ما افتاد که تیم ما گل نخورد. این قدم مثبتی برای تیم ما بود. فلسفه مربی گری من این است که از بازیکنانم بهترین بازی را بگیرم. من معتقدم این برد متعلق به بازیکنان است چون آن ها ثابت کردند نیازی به مربی ندارند و همه آنها بازیکنان بزرگی هستند.

او ادامه داد: من سعی می کنم از توانایی بازیکنانم از بهترین شکل استفاده کنم و چیزی که در وجودشان هست را بیرون بکشم. همان طور که ما در نیمه اول سه گل به ثمر رساندیم، می توانستیم در نیمه دوم سه گل بخوریم اما سعی کردیم جریان بازی را کنترل کنیم. در بین دو نیمه به بازیکنان تاکید کردم که نیمه اول را فراموش نمایند و به فکر نیمه دوم باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1117

به "تقوی: بازیکنان تراکتورسازی ثابت کردند نیازی به مربی ندارند، می شد سه گل بخوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقوی: بازیکنان تراکتورسازی ثابت کردند نیازی به مربی ندارند، می شد سه گل بخوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید