صندلی پارس جم در جدول رده بندی بالاتر از نقطه هدف گذاری تیم است

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار جمعه شب در نشست خبری پیش از دیدار پارس جنوبی جم و تراکتورسازی تبریز گفت: در هفته های اخیر بازی های سختی را پشت سر می گذاریم و فردا هم بازی سختی داریم.

صندلی پارس جم در جدول رده بندی بالاتر از نقطه هدف گذاری تیم است

وی اظهار داشت: تیم تراکتور سازی تیم خوبی است و تماشاگران پرشوری دارد و کادرفنی جوان و بروزی دارند و فردا هم بازی آسانی را نداریم و مثل همیشه در خانه مقتدرانه بازی خواهیم کرد.

تارتار توضیح داد: در بازی فردا به یاری طرفداران خیلی احتیاج داریم و انتظار داریم که جو خیلی خوبی را ایجاد نمایند و به سود ما و به ضرر تیم حریف یار و یاور ما باشند و استادیوم را پر نمایند تا با روحیه بهتری عمل کنیم و در سرانجام سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به وضعیت مصدومان و محرومان تیم ادامه داد: برای بازی فردا بازیکن مصدوم داریم و عماد میرجوان و فرشید پاداش مصدوم هستند و برای بازی مقابل تراکتورسازی بازیکن محروم نداریم.

وی گفت: من تا سن 37 سالگی فوتبال بازی کردم و می دانم که بازیکنان باتجربه چقدر می توانند به ما یاری نمایند و با توجه به شرایط بد مالی پیش بینی می کردیم شاید دچار بحران هایی شویم ولی در شرایط سخت همین بازیکنان باتجربه تیم را از آن شرایط سخت خارج می نمایند که هم به کادر فنی و هم بازیکنان جوان تر یاری می نمایند.

تارتار اضافه نمود: خوشحالم بازیکنانی که از پارس جم رشد کردند در تیم های دیگر خوب بازی می نمایند و در سطح خوبی قرار دارند و این بازیکنان از پارس جم یا مطرح شدند و یا اینکه در این تیم احیا شدند و خوشحال می شویم که پیشرفت نمایند.

وی تاکید نمود: با این میزان دریافتی که داشته ایم همین الان هم ما تیم قهرمان لیگ برتر هستیم. در دو بازی گذشته چهار گل زدیم و گلی را دریافت نکرده ایم. ضعف هم داریم و ایراد زیاد داریم ولی محسنات ما بیشتر از ضعف ها است که اینجای جدول هستیم. نتایج ما خیلی جلوتر از هدف گذاری تیم است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2018

به "صندلی پارس جم در جدول رده بندی بالاتر از نقطه هدف گذاری تیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندلی پارس جم در جدول رده بندی بالاتر از نقطه هدف گذاری تیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید