سرمربی ازبکستان: هر تیمی می تواند در جام ملت های آسیا غیر منتظره باشد

به گزارش مجله سلو بلاگ، هکتور کوپر، سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال ازبکستان معتقد است هر تیمی در جام ملت های آسیا می تواند غیر منتظره باشد.

سرمربی ازبکستان: هر تیمی می تواند در جام ملت های آسیا غیر منتظره باشد

به گزارش خبرنگاران، هکتور کوپر در نشست خبری پیش از نخستین بازی تیم ملی فوتبال ازبکستان برابر عمان در گروه F جام ملت های آسیا 2019 که از ساعت 17 فردا (چهارشنبه) در امارات شروع می گردد گفت: ما مهیای تمام رقابت های جام ملت های آسیا شدیم و نخستین حریف ما در این مسیر عمان است. فکر می کنم فردا بتوانیم نتیجه خوبی برابر عمان کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان اضافه نمود: عمان تیم خوبی است اما باید ببینیم در میدان چگونه بازی می نماید. هر تیمی در جام ملت ها می تواند نمایش غیرمنتظره ای ارائه دهد. با وجود عدم بازی های تدارکاتی در چند وقت اخیر هیچ نگرانی بابت ازبکستان ندارم. چند ماهی است در تیم ملی ازبکستان کار می کنم و خیلی چیزها را تغییر دادیم. هیچ سرمربی نیز تضمین نمی دهد که بازیکنی مشخصی در ترکیب اصلی بازی خواهد نمود. تیم خوبی داریم و برای شادی طرفداران کوشش خواهیم کرد.

اودیل احمدوف، کاپیتان تیم ملی فوتبال ازبکستان نیز گفت: غیبت علی الحبسی، دروازه بان عمان خسارت بزرگی برای این تیم است. اگر این غیبت به نفع ازبکستان خواهد بود خوشحالم. هر تیمی که بتواند بیشتر توپ را در اختیار داشته باشد می تواند به پیروزی برسد. بدین خاطر ما تمرین های بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشتیم.

نخستین بازی گروه F جام ملت های آسیا 2019 فردا میان تیم های ملی ژاپن و ترکمنستان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2258

به "سرمربی ازبکستان: هر تیمی می تواند در جام ملت های آسیا غیر منتظره باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی ازبکستان: هر تیمی می تواند در جام ملت های آسیا غیر منتظره باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید