عدم انتقال لوکاس هرناندس به بایرن مونیخ در ژانویه قطعی شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدافع فرانسوی تیم فوتبال اتلتیکومادرید در بازار نقل و انتقالات ماه ژانویه این تیم را به مقصد آلمان ترک نخواهد کرد.

عدم انتقال لوکاس هرناندس به بایرن مونیخ در ژانویه قطعی شد

به گزارش خبرنگاران ، نشریه آس اسپانیا نوشته است که با وجود تمایل باشگاه بایرن مونیخ به جذب لوکاس هرناندس از اتلتیکومادرید، باواریایی ها به طرف اسپانیایی تضمین داده اند که در ماه ژانویه برای جذب او با پرداخت غرامت فسخ قراردادش اقدام نخواهند کرد و طرفین در سرانجام ماه ژانویه مذاکرات مربوط به انتقال او به مونیخ را شروع می نمایند.

گویا نمایندگان دو باشگاه (خیل مارین و برتا از اتلتیکو و رومنیگه و هوینس از بایرن مونیخ) در ساعات اخیر مذاکراتی با یکدیگر داشته اند که در آنها طرف آلمانی به اتلتیکومادرید اطمینان داده که مدافع این تیم را برای ماه ژانویه نمی خواهد. بایرن مونیخ اما همچنان برای جذب هرناندس تمایل دارد و از طرفی اتلتیکو هم می خواهد قراردادش را تمدید کند.

لوکاس هرناندس تا سرانجام فصل جاری با اتلتیکو قرارداد دارد و امیدوار است که بتواند او را برای تمدید قراردادش متقاعد کند. در همین حال اما بایرن مونیخ هم می خواهد شانس خود را برای بردن این بازیکن 22 ساله امتحان کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2206

به "عدم انتقال لوکاس هرناندس به بایرن مونیخ در ژانویه قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم انتقال لوکاس هرناندس به بایرن مونیخ در ژانویه قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید