مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از آسیب پذیری گسترده گوگل پلاس تا مسائل ساعت اپل

به گزارش مجله سلو بلاگ، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از آسیب پذیری گسترده گوگل پلاس تا مسائل ساعت اپل

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

گزارش ها حکایت از آن دارند که یک آسیب پذیری گسترده در گوگل پلاس باعث افشای اطلاعات بیش از 500 هزار نفر گردیده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

طولانی ترین پرواز بدون توقف دنیا این هفته از سنگاپور به نیوجرسی شروع می گردد. این پرواز هیجان انگیز با جدیدترین مدل ایرباس انجام می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدل های جدید ساعت اپل دیده گردیده با اشکالاتی در استرالیا رو به رو شدند. اشکالاتی که زمینه را برای اعتراض بسیاری از کاربران فراهم نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها ماجرای هک سرورهای غول های فناوری توسط چینی ها به یک ماجرای داغ تبدیل گردیده که حتی پای اف بی آی را نیز به داستان باز نموده است. اما این بحران چه تبعاتی دارد و یا اساسا آیا یک بحران است؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک در آستانه ورد به بازار دستیار های صوتی و تصویری هوشمند است و این یعنی شرکت های آمازون و گوگل یک رقیب جدی پیدا نموده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تیم هوش مصنوعی فیسبوک نوعی سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی طراحی نموده اند که می تواند تصاویر غذا را به دستور غذایی تبدیل کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

صفحه کلید هوشمند و جدید لاجیتک یک محصول ویژه است که می تواند کنترل تلویزیون و مانیتور را با یکدیگر ترکیب نموده و یک ویژگی جدید خلق کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دستگاه کتابخوان هوشمند موسوم به Kobo Forma برای اغلب کاربران یک تجربه بی نظیر از مطالعه را فراهم خواهد نمود. این دستگاه هوشمند نسبت به نمونه های مشابه یک مزیت ویژه دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگر از کامپیوتر خود زیاد استفاده می کنید حتما خطاهای (ارورها) مختلف آن را تجربه نموده اید. یکی ازخطاهای رایج کامپیوتر خطای 403 است. اما چگونه می توان این خطا را دور زد؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1277

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از آسیب پذیری گسترده گوگل پلاس تا مسائل ساعت اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از آسیب پذیری گسترده گوگل پلاس تا مسائل ساعت اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید