مودریچ: سال جاری بهترین سال دوران فوتبالم بود

به گزارش مجله سلو بلاگ، در حالی که صحبت های زیادی درباره حضور مودریچ در اینتر مطرح گردیده بود، این بازیکن به شایعات سرانجام داد.

مودریچ: سال جاری بهترین سال دوران فوتبالم بود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، لوکا مودریچ فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. ستاره کروات رئال مادرید توانست با بازی های درخشانی که با کهکشانی ها به نمایش گذاشت زمینه ساز سومین قهرمانی پیاپی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا باشد.

مودریچ بعد از درخشش در جام دنیای مورد توجه اینتر قرار داشت و انتظار می رفت او راهی این تیم ایتالیایی گردد ولی رئال مادرید که نمی خواست بعد از رونالدو دومین بازیکن موثر خود را نیز از دست بدهد، مانع این انتقال شد.

در همین رابطه ستاره کروات رئال مادرید گفت: رئال مادرید بهترین باشگاه دنیا است و خیلی خوشحالم که در این تیم حضور دارم و اینجا هستم. از حضور در رئال مادرید خوشحال نیستم بلکه خیلی خیلی خوشحالم. می خواهم ساکت و متمرکز مانند 6 سال گذشته بهترین عملکرد را در رئال مادرید داشته باشم و بهتر از قبل باشم.

او که در جام دنیای نیز جایزه بهترین بازیکن جام دنیای دریافت کرد ادامه کرد: سال جاری چه از نظر فردی و چه از نظر تیمی بهترین سال دوران فوتبالم را داشتم و خیلی خوشحال هستم به این افتخارات دست یافتم. همیشه دوست دارم به بالاترین افتخارها در فوتبال برسم و امیدوار هستم روند خوب خودم را در ادامه فصل ادامه دهم.

هم چنین در این مراسم، سرخیو راموس به عنوان بهترین بازیکن و کیلور ناواس هم عنوان بهترین دروازبان را به دست آورد. لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید هم عنوان بهترین هافبک را به دست آورد و کریستیانو رونالدو هم بهترین مهاجم شد تا این چهار جایزه به تیم قهرمان برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 476

به "مودریچ: سال جاری بهترین سال دوران فوتبالم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مودریچ: سال جاری بهترین سال دوران فوتبالم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید