پله: نیمار برای بهترین شدن باید بیشتر گل بزند و کمتر شیرجه برود، امباپه می تواند پله دوم گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، اسطوره فوتبال برزیل به هموطنش توصیه کرد برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان از حواشی بازی اش کم کند.

پله: نیمار برای بهترین شدن باید بیشتر گل بزند و کمتر شیرجه برود، امباپه می تواند پله دوم گردد

به گزارش خبرنگاران ، پله اسطوره فوتبال برزیل به نیمار هشدار داد که حواشی زندگی حرفه ای و شخصی اش از جمله تمارض ها و شیرجه هایش را کاهش دهد تا به شانس خود برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان لطمهنزند.خیلی ها نیمار را با هموطنش مقایسه می نمایند به خصوص از این جهت که هر دوی آنها از تیم سانتوس به اوج رسیدند. پله اما معتقد است که نیمار برای رسیدن به صندلیی مانند صندلی او باید یکسری اصول و قواعد را رعایت کند.

پله به کانال پلاس فرانسه گفت: همیشه گفته ام که نیمار بازیکن بزرگی خواهد شد اما در سال های اخیر اتفاقاتی افتاد که شانس او را کم کرد. او ترجیح داد به شیوه ای دیگر ظاهر گردد، نه با زدن گل بلکه با دریافت ژست، تمارض و سخت کردن کار داوران به همین دلیل برای او چهره ای منفی ساخته شده است. ما با هم چندین بار درباره این موضوع صحبت نموده ایم و با همه اینها او هنوز هم یکی از بهترین بازیکنان جهانست. یک پدر از فرزندش انتقاد نمی کند، یک پدر به فرزندش می آموزد. زمانی که من به شما می گویم که او بچه ماست، به این دلیل است که او را به عنوان بچه خودمان در سانتوس می شناسیم. مردم فکر می نمایند که من هم دارم گوش او را می پیچانم اما من دارم این کار را به صلاح خودش انجام می دهم. من برای او بهترین آرزوها را دارم، برای برزیل و هر کاری که بتوانم برای یاری به او انجام می دهم.

نیمار اگرچه به لطف رقم قرارداد انتقال از بارسلونا به پاری سن ژرمن گران ترین بازیکن جهان محسوب می گردد اما هنوز مهترین ستاره این تیم شناخته نمی گردد. در واقع درخشش کیلیان امباپه 19 ساله که به خاطر عملکرد خوبش در جام جهانی برای تیم ملی فرانسه، این روزها محبوبیت فراوانی در میان مردم فرانسه پیدا نموده، سبب شده که نیمار دیگر تک ستاره تیمش نباشد.

پله در ادامه به تحسین کیلیان امباپه پرداخت و تأکید کرد : من سال گذشته هم به امباپه تبریک گفتم و این را هم گفتم که او بازیکن بزرگی است. او در 19 سالگی قهرمان جام جهانی شده است. من 17 ساله بودم که قهرمان جام جهانی شدم. من به او گفتم که او می تواند به رکورد من (قهرمانی در جام جهانی) برسد. من فکر می کنم که او می تواند پله جدید باشد. بسیاری از مردم فکر می نمایند من شوخی نموده ام اما حرف من شوخی نبود. پاری سن ژرمن تیم بزرگی است. من امیدوارم که آنها این فصل بازی های خوبی ارائه نمایند و تا فینال لیگ قهرمانان بالا بروند. آن وقت دیگر فقط خدا می داند که آنها قهرمان می شوند یا نه.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2195

به "پله: نیمار برای بهترین شدن باید بیشتر گل بزند و کمتر شیرجه برود، امباپه می تواند پله دوم گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پله: نیمار برای بهترین شدن باید بیشتر گل بزند و کمتر شیرجه برود، امباپه می تواند پله دوم گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید