پیشبینی محبوبیت گجت های سلامتی در سال 2019 ، از هر 10 بزرگسال آمریکایی 1 نفر ساعت هوشمند می خرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، به نظر می رسد گجت های هوشمند سلامتی بین بزرگسالان و میانسالان آمریکایی محبوبیتی روز افزون کسب نموده است، این محبوبیت را می توان از پیشبینی های جدید به خوبی تشخیص داد.

پیشبینی محبوبیت گجت های سلامتی در سال 2019 ، از هر 10 بزرگسال آمریکایی 1 نفر ساعت هوشمند می خرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، پیشبینی می گردد به زودی از هر 10 بزرگسال آمریکایی 1 نفر ساعت هوشمند بخرد. این یعنی این روزها بزرگسالان و میانسالان نگران وضعیت جسمانی خود هستند.

بر اساس این پیشبینی که توسط شرکت eMarketer اجرا شده اغلب آمریکایی های بالای 55 سال به شاخص های سلامتی خود حساس شده اند. بر این اساس انتظار می رود، به زودی بزرگسالان آمریکایی بیشتر از هر زمان دیگری به خرید ساعت هوشمند تمایل پیدا نمایند. ساعت هایی که شاخص های سلامتی را به سرعت ثبت می نمایند.

این برای اولین بار است که بر اساس پیشبینی ها استفاده از ساعت های هوشمند از مرز 10 درصد عبور می نماید. این پیشبین تخمین می زند که حدود 28.7 میلیون آمریکایی 18 ساله به بالا یا به عبارتی دقیق تر 11.1 درصد از جمعیت بالغ ایالات متحده از یک ساعت هوشمند در سال آینده استفاده خواهند کرد.

سیندی لیو، تحلیلگر پیشبینی eMarketer،می گوید: پیشرفت های مداوم در طراحی و عملکرد، عامل اصلی در پذیرش ساعت های هوشمند است.

درواقع اگر نگاهی به تاریخچه گجت های هوشمند سلامت محور داشته باشیم، با اطمینان می توان گفت که ساعت هوشمند نیروی محرکه استفاده از گجت های پوشیدنی در ایالات متحده است که eMarketer انتظار دارد نرخ کلی استفاده از گجت های هوشمند در سال 2019 به بیش از 60 میلیون نفر برسد که این یعنی 9.2 درصد افزایش.

البته در این پیشبینی ساعت های سری 4 اپل شانسی ویژه و جایگاهی خاص دارند. چرا که ویژگی های جدید در سری 4 اپل شامل سنسورهای جدیدی است که می تواند سقوط را شناسایی کند، فراموش نکنیم که یکی از علل اصلی مرگ در سالمندان پرت شدن بر اثر سکته، ضربه خوردن به سر، پارکینسون و ... است که این ساعت می تواند به سرعت با پایگاه های اورژانس ارتباط برقرار کند.

افزون بر این ها ویژگی الکتروکاردیوگرام جدید در ساعت اپل به کاربران اجازه می دهد تا مانیتور ضربان قلب روی مچ دست خود داشته باشند که می تواند خطر حمله قلبی و یا سکته مغزی را تشخیص دهد.

منبع: انتخاب
انتشار: 17 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2190

به "پیشبینی محبوبیت گجت های سلامتی در سال 2019 ، از هر 10 بزرگسال آمریکایی 1 نفر ساعت هوشمند می خرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشبینی محبوبیت گجت های سلامتی در سال 2019 ، از هر 10 بزرگسال آمریکایی 1 نفر ساعت هوشمند می خرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید