کی روش به خبرنگار: تو باید عذرخواهی کنی نه من ، من هشت سال جنگیدم اما شما سکوت کردید

به گزارش مجله سلو بلاگ، کارلوس کی روش سرمربی تیم فوتبال ایران به صورت غیر رسمی و با تشکر از طرفداران فوتبال ایران از سمت مربیگری تیم ملی استعفا داد.

کی روش به خبرنگار: تو باید عذرخواهی کنی نه من ، من هشت سال جنگیدم اما شما سکوت کردید

ورزش سه نوشت: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پس از دیدار برابر ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 که با شکست سنگین سه بر صفر برای شاگردانش همراه بود، حاضر شد و ضمن خداحافظی غیررسمی از تیم ملی به سوالات خبرنگار پاسخ داد که در ادامه می خوانید.

سوالی از کی روش در مورد جام ملت های آسیا 2019 بود و اینکه انتظار بود با تیمی که بسیار خوب قهرمان شویم. در واقع سوال از سرمربی تیم ملی این بود که چرا پس از دو جام دنیای و یک جام ملت ها باز نتوانستیم قهرمان شویم و این رویا از دست رفت که کی روش گفت: اگر بخواهم صادق باشم، در تمام هشت سال گذشته تمام نقطه نظراتم را گفته ام. فکر نمی کنم افراد زیادی باشند که بخواهند به صحبت های من گوش بدهند و الان هم زمان آن نیست. مهم ترین مطلب بعد از بازی امروز این است که بسیار خوشحالم از ماجراجویی ای که با بازیکنان ایران داشتم؛ فوق العاده و بی نظیر بودند. استحقاق بودن در فینال را داشتند به دلیل تمام زحماتی که کشیدند. ولی فکر می کنم ساده ترین نوع مطرح کردن این صحبت این است که من آن را با یک آهنگ معروف بیان می کنم که خاتمه اینجا است.

وی ادامه داد: بسیار خوشحالم چون مثل خودم کار را انجام دادم. الان زمان این است که مراتب تقدیر خودم را به طرفداران فوتبال ایران و فوتبال ایران بیان کنم به خاطر فرصتی که به من دادند که مربی این بازیکنان و این تیم در این هشت سال باشم. برای آنها بهترین آرزوها را دارم. آنها کسب افتخار کردند و توانستند نظرها را جالب نمایند، چون در زمان های مناسب توانسته اند عملکرد خوبی داشته باشند و در سراسر دنیا عملکرد خوبی داشته اند. الان نقطه ای هست که ایرانی ها می توانند آزادانه تصمیم بگیرند. خیلی از حرکات نشان می دهد که بازیکنان می توانند آزادانه کار خود را انجام بدهند. برای ژاپن هم در فینال بهترین آرزو را می کنم. یک بار دیگه هم از طرفداران، بازیکنان ایران و کادرم تشکر می کنم. مراتب تقدیر خود را از صمیم قلب به بازیکنان می گویم. امیدوارم متوجه شوید خاتمه همینجا است. من راه خودم را به عنوان مربی رفتم و مهم ترین مطلب این است. برای مردم ایران و فوتبالشان بهترین ها را آرزو می کنم. مخصوصا از عملکرد بازیکنان که در روسیه و برزیل به خاطر مردم همه کار را کردند تشکر می کنم. این پیغام را به بقیه دنیا دادند که مردم ایران لیاقت ویژه ای دارند که به آن ها توجه بگردد.

کی روش درباره نقشی که در این شکست داشت نیز گفت: نقش من در بازی امشب مثل هشت سال گذشته بود و تمامی مسئولیت در زمین را قبول می کنم. دوست دارم از شما بپرسم در هشت سال گذشته چه بود؟ نقش شما سکوت بود اما من در زمین برای شما و تیمتان جنگیدم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی در مورد آینده نیز گفت: من آینده را برای تیم ملی ایران خوب می بینم. هم تیم پایه خوبی دارند هم مرکز و زمین تمرینی عالی برای استفاده که می تواند نسل آینده را تامین نمایند. اعتقاد دارم در هشت سال آینده هر که سرمربی گردد انتخاب بازیکنانش مثل حال حاضر است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2529

به "کی روش به خبرنگار: تو باید عذرخواهی کنی نه من ، من هشت سال جنگیدم اما شما سکوت کردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش به خبرنگار: تو باید عذرخواهی کنی نه من ، من هشت سال جنگیدم اما شما سکوت کردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید