استارت آپ گردشگری در استان مرکزی برگزار می گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی از برگزاری استارت آپ گردشگری در مهرماه 97 اطلاع داد.

استارت آپ گردشگری در استان مرکزی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان امروز دوشنبه 12 شهریور 97 با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این استارت آپ، علمی کردن صنعت گردشگری و اشتغال زایی در این زمینه است؛ چرا که حمایت از کسب و کارهای نوپا و ایده های خلاقانه برای رشد و توسعه در بخش گردشگری لازم الاجراست. از این رو امیدواریم برگزاری استارت اپ ها به تسهیل روند توسعه گردشگری و افزایش ورود گردشگر به استان یاری کند.

سیدمحمد حسینی اضافه نمود: استارت آپ ها عموماً بر پایه ایده نوآورانه و تشکیل یک تیم کاری به وجود می آیند که مشخصه بارز آن رشد و گسترش پذیری در آینده است و این خود زمینه ساز کارآفرینی در حوزه گردشگری برای استان به شمار می رود.

او در ادامه با اشاره به اینکه استارت آپ ها رشد سریعی در کسب و کار دارند، گفت: فعالان حوزه گردشگری، سازمان های مردم نهاد، دانشجویان و ایده پردازان علاقه مند می توانند مهرماه امسال در این رویداد فرهنگی شرکت نمایند. در این رویداد فرصتی محیا می گردد تا افراد شرکت نماینده در صورت کسب امتیاز، مورد حمایت مالی بخش خصوصی قرار گیرند.

حسینی در سرانجام گفت: استارت آپ بر پایه یک ایده نوآورانه و تشکیل تیم کاری با ایجاد کارآفرینی در جهت فراوری، راه حلی موثر، نوآورانه و دوام پذیر برای برطرف نیازهای بازار گردشگری است. محورهای برگزاری این استارت آپ و ایده های خلاق معرفی جاذبه ها و محصولات گردشگری، خدمات بهداشتی رفاهی، خدمات بیمه ای و بانکی، اطلاع رسانی، الکترونیک، پذیرایی، اقامت و اسکان، حمل و نقل گردشگری سلامت خواهد بود.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 578

به "استارت آپ گردشگری در استان مرکزی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت آپ گردشگری در استان مرکزی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید